Web Analytics Made Easy - Statcounter

استخراج بیت کوین یکی از راه‌های مطمئن برای چند برابر کردن درآمد با استفاده از یک شیوه مطمئن و آسان است. اما استفاده از این شیوه نیاز به مهارتی دارد که تنها از طریق آموزش می‌توان به آن دست پیدا کرد. هدف از این مقاله معرفی یک بستر مطمئن برای کسب درآمد بر حسب دلار با استفاده از بیت کوین است. پس اگر به دنبال یک مسیر مطمئن برای پر کردن حساب بانکی خود با کمترین هزینه هستید، با ادامه این مقاله همراه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیار ماینر، همراه شما در کشف معدن طلای بیت کوین

حدودا یازده سال است که از ظهور اولین بیت کوین در دنیای تجارت الکترونیکی می‌گذرد. هرچند که در سرتاسر دنیا افراد زیادی هستند که مایحتاج روزانه خود را با استفاده از این ارز دیجیتال خریداری می‌کنند، اما هنوز هم بیت کوین به گوش بسیاری از ایرانیان کلمه غریبی است. آشنایی با روش‌های استخراج بیت کوین و روش‌های تبدیل کردن آن به پول در دنیای واقعی یک بحث کاملا تخصصی است که انجام آن کار هر کسی نیست. همیار ماینر سایتی است که نه تنها می‌تواند به عنوان یک معلم خوب هر آنچه را که شما باید درباره استخراج بیت کوین بدانید، به شما آموزش ‌دهد؛ بلکه می‌تواند به عنوان یک مشاور تجاری خوب پندهای سودمندی را در زمینه استخراج بیت کوین در اختیار شما قرار دهد.

همان‌طور که می‌دانید گام اول در استخراج بیت کوین، آشنایی با مفهوم این ارز دیجیتال است. بیت کوین یا به عبارت بهتر ارز مجازی یک روش بهینه و بسیار امن برای انجام معاملات تجاری است. سال 2009 بود که مفهوم بیت کوین برای اولین بار در میان صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی بر سر زبان‌ها افتاد. کلمه‌ای که پس از دهه‌ها تلاش سرانجام توانست اعتماد اهل فن را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از راه‌های موثر در انجام تجارت‌های از راه دور مورد استفاده قرار گیرد.

هیچ نهاد واسطی در معاملات بیت کوینی حضور نداشته و امنیت اطلاعات با استفاده از فرایند رمزگذاری تامین شده است. در طی این فرایند هر فردی وظیفه دارد که امنیت شبکه را به سهم خود حفظ نماید. در واقع هر فرد می‌تواند به نوبه خود به عنوان یک بازرس صحت عملیات انجام‌شده را رصد کرده و کار خود را با شفافیت تمام و به‌سرعت به انجام رساند. با استفاده از ارز دیجیتال می‌توانید پرداخت‌های اینترنتی خود را برای دریافت کالا یا خدمات انجام دهید. به علاوه شما می‌توانید از این ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف بیت کوین استفاده کنید. البته کسب سود در این سرمایه‌گذاری مستلزم آشنایی با نوسانات دنیای این ارز دیجیتال است.

اما یکی از کارهایی که می‌توانید با استفاده از آن از چند برابر شدن هزینه خود اطمینان حاصل کنید، استخراج بیت کوین است. همیار ماینر یک سایت ایمن برای استخراج بیت کوین است که با کسب مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. شما می‌توانید از طریق اجاره ماینر در این سایت، درآمد خود را به دلار تبدیل کرده و یک سرمایه‌گذاری بلند مدت یا میان مدت مطمئن برای آینده خود انجام دهید.

برای استفاده از خدمات این سایت باید چند مرحله ساده را طی کنید. شما می‌توانید پیش از اینکه در سایت سرمایه‌گذاری کرده و به دنیای ناشناخته ارز دیجیتال وارد شوید، از مشاوره تخصصی این سایت استفاده کنید. در واقع با استفاده از برقراری تماس تلفنی یا با چت کردن می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب را دریافت نمایید. با این کار می‌توانید پیش از آن که ماینری اجاره کنید یا حتی در سایت ثبت‌نام کنید، از آنچه ممکن است برایتان در آینده اتفاق بیفتد، ماکتی در ذهن خود بسازید.

پس از اینکه از مشاوره تخصصی همیار ماینر در بخش‌های مختلف مانند استخراج بیت کوین بهره گرفتید، زمان آن فرا رسیده که در سایت همیار ماینر به طور رایگان ثبت‌نام کنید. در این مرحله می‌توانید با تایید مدارک خود یک ماینر اجاره کرده و فرایند کسب درآمد را آغاز نمایید. شما می‌توانید با توجه به میزان استخراج بیت کوین ماهیانه خود یا به اندازه پولی که می‌خواهید هزینه کنید، ماینر خود را انتخاب کرده و آن را اجاره کنید. سایت همیار ماینر این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به طور روزانه موجودی حساب ماینر یا ماینرهای خود را رصد کنید. همچنین می‌توانید در هر زمانی که اراده کردید، هر مقدار از بیت کوین خود که می‌خواهید برداشت کنید.

آموزش ریز به ریز جزییات بیت کوین با همیار ماینر

همان‌طور که گفتیم بیت کوین یک حوزه تخصصی برای کسب درآمد است. به همین دلیل اگر پیش از ورود به این فضا با زبان و آداب و رسوم آن آشنا نباشید، به سادگی در این جهان ناشناخته سردرگم خواهید شد. یکی از خدماتی که همیار ماینر در حوزه استخراج بیت کوین به شما ارائه می‌دهد، آموزش بیت کوین است. این آموزش‌ها نه تنها در فضای سایت انجام می‌گیرد، بلکه شما می‌توانید با حضور در رویدادهای زنده همیار ماینر به صورت حضوری با کارشناسان این سایت همراه شده و هر چقدر نیاز دارید، اطلاعات کسب کنید.

کارگاه‌های حضوری همیار ماینر می‌تواند به شما در هر سطح و قشری که هستید، کمک کند. به عنوان مثال اگر تنها یک کارمند ساده هستید که می‌خواهید با سرمایه‌گذاری در حوزه بیت کوین درآمد خود را چند برابر کنید، رویدادهای حضوری همیار ماینر برای شما مفید خواهد بود. به طور کلی آموزش بیت کوین و ترفندهای حضور در این بازار پرسود برای همه افرادی که می‌خواهند به درآمد دلاری برسند و هزینه‌های ماهیانه خود را تامین کنند، یا به دنبال بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاری می‌گردند اما درعین‌حال نمی‌توانند وارد حوزه‌های طلا یا ملک شوند، بسیار لازم است.

تنها کافی است که 4 ساعت از وقت خود را به کارشناسان همیار ماینر اختصاص دهید. پس از اتمام این فرصت می‌توانید با استخراج بیت کوین هم سرمایه اولیه خود را حفظ کرده و هم از کسب درآمد دلاری خود لذت ببرید. در کارگاه آموزش بیت کوین می‌توانید با فناوری بلاک چین آشنا شوید، مفهوم ارز دیجیتال و بیت کوین را بهتر بشناسید، قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کنید، از بیت کوین برای خودتان درآمد به دست آورید، قوانین حاکم بر دنیای بیت کوین را یاد بگیرید و با زیر و بم دستگاه‌های ماینر و نحوه کار با آن‌ها آشنا شوید.

اگر به دنبال درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال هستید توصیه می کنیم حتما به وبسایت www.HamyarMiner.com سر بزنید.

پربیننده ترین قیمت دلار ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۹ دلار از مرز ۳۰ هزار تومان فاصله گرفت استارت تغییر روند قیمت سکه و دلار؟ پیش‌ بینی قیمت طلا در هفته پیش‌رو/ سکه به کانال ۱۴میلیون تومان بازگشت قیمت سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۷/۱۲)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری بیت کوین ارز دیجیتال استخراج بیت کوین ماینر بیت کوین آموزش بیت کوین قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت استخراج بیت کوین ارز دیجیتال شما می توانید سرمایه گذاری بیت کوین همیار ماینر عنوان یک کسب درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دنیای فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از حضور قطعی مهدی طارمی تا پیوستن سرمربی فاینورد به لیورپول را در بسته حواشی فوتبال جهان مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • حواشی دنیای فوتبال
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!