Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، در نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در شیراز، رونق سرمایه‌گذاری و کاهش بروکراسی‌های اداری را از مهمترین اقدامات این کمیسیون دانست و بیان کرد: در این کمیسیون بر عمده  اشکالات وارد بر محل استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی بحث شد که تلاش می‌شود  با رعایت قوانین و مقررات، زمینه برای ایجاد یک فعالیت اقتصادی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و در نظر گرفتن منفعت و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیاز‌های مهم فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی برشمرد و تصریح کرد: کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در مورد استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی با رعایت ضوابط ابلاغی و با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه و جلوگیری از سایر آثار سوء بر محیط و آلاینده بودن یا نبودن واحد صنعتی تصمیم گیری می‌شود.

رضایی کوچی ادامه داد: توسعه متعادل و پایدار می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت همه جانبه سوق دهد که این توسعه باید با رعایت اصول و ضوابط محیط زیست و حقوق شهروندان در این زمینه باشد.

در این نشست، پرونده حدود ۳۰ واحد صنعتی که با مشکلات توسعه پایدار و مشکلات مرتبط با محیط زیست مواجه هستند مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور عمرانی استانداری فارس کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست