Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم چاکرالحسینی عصر  یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این تعداد اشتغال با پرداخت  تسهیلات قرض الحسنه از منابع داخلی کمیته امداد و بانک‌های عامل به مجریان طرح های کشاورزی ، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی فراهم شد.

وی همچنین اظهار کرد: ۱۳۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی برای سرمایه گذاری در طرح‌های خوداشتغالی در انتظار دریافت ۶۰ میلیارد ریال وام از بانک‌های عامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ها به همکاری ویژه بانک‌های عامل نیاز هست و  با پرداخت این مبلغ  زمینه اشتغال ۱۷۰ نفر فراهم می شود .

اشتغال ۳۲۰ نفراز مددجویان درسال جاری

رییس کمیته امداد ابرکوه بیان کرد: با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ، آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار منطقه به مددجویان در سال های گذشته ارایه شد و این همکاری و آموزش ها نیز همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل مدیران واحدهای صنعتی شهرستان تعدادی از مددجویان در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان مشغول به کار شدند.

چاکرالحسینی ادامه داد: امسال برای ایجاد اشتغال مددجویان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اختصاص یافت که  این میزان وام در حوزه های کشاورزی ، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی در اختیار ۳۰۰ نفر قرار می گیرد که با پرداخت این مبلغ و اجرای طرح های نیمه تمام و جدید  زمینه اشتغال ۳۲۰ نفر از مددجویان فراهم می شود.

۵۰۰میلیون ریال سقف پرداختی تسهیلات

این مسوول اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به هر فرد جویای کار تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال امکان پذیر است که توسط بانک‌های عامل طبق مقررات پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد زیرپوشش از اولویت های کاری این نهاد است ، خاطرنشان کرد: خیران ، نیکوکاران و صاحبان صنایع برای ایجاد اشتغال با این نهاد همکاری بیشتری داشته باشند.

این مسوول تصریح کرد: سال گذشته ۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های کشاورزی ، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی به ۲۵۰ نفر پرداخت شد که با پرداخت این مبلغ و اجرای طرح ها زمینه اشتغال ۲۸۰ نفر فراهم  شد.

هزار و  ۴۰۰ خانواده مددجو و نیازمند شامل  ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ابرکوه بهره‌مند هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی ابرکوه کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی ابرکوه اخبار کنکور بانک های عامل زمینه اشتغال کمیته امداد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی