Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در تلاش است تا در ساعات پایانی نقل و انتقالات، یک مدافع مرکزی به تیمش اضافه کند. 

میلان برای جذب یک مدافع مرکزی فقط یک روز فرصت دارد و مدیریت روسونری در تلاش است تا خط دفاعی تیم پیولی را تقویت کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، میلان برای جذب اوزان کاباک، مدافع 20 ساله ترک شالکه پیشنهادی به ارزش 12 میلیون یورو به همراه 3 میلیون یورو پاداش ارائه کرد اما اختلاف رقم زیادی میان شالکه و میلان وجود دارد زیرا آبی های سلطنتی برای فروش کاباک، 25 میلیون یورو می خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال توقف مذاکرات برای جذب کاباک و مشکلات موجود در راه این انتقال، میلان برای جذب آنتونیو رودیگر از چلسی اقدام کرده است. در حالی که میلان منتظر پاسخ شالکه برای انتقال کاباک است، در تلاش است تا آنتونیو رودیگر، مدافع 27 ساله تیم ملی آلمان را به خدمت گیرد. رودیگر دیگر جایی در برنامه های فرانک لمپارد، سرمربی چلسی ندارد.

همچنین بخوانید:

اختلاف عجیب میلان با شالکه برای انتقال اوزان کاباک؛ روسونری تلاش می کند ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر، دو گزینه لحظه آخری میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتونیو رودیگر میلان برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد