Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ برگزیدگان جشنواره بزرگ فرهنگی رسانه ای و کتابخوانی بهار همدلی استان کهگیلویه و بویراحمد که با مشارکت سازمان و ادارات استان برگزار شد معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سروان پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع 301 اثر به جشنواره بهار همدلی ارسال شد، اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در ماه مبارک رمضان آغاز شد و دریافت آثار با محورهای رویدادهای ماه مبارک رمضان، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، همدلی با آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا،روز جهانی قدس و استکبار ستیزی، سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تجلیل از کادر درمانی، اقدامات دستگاه‌ها، سازمان‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی در حوزه مقابله با کرونا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. تا 15 تیر ادامه داشت.

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این جشنواره در بخش‌های تولیدات رسانه ای، تولیدات فرهنگی هنری مردمی و مسابقه کتابخوانی سواد رسانه برگزار شد، بیان کرد: در این مسابقه بخش‌های نقاشی، تولید کلیپ و کتابخوانی نیز برای کودکان و نوجوانان نیز پیش بینی شده بود.

رضایی ازهمراهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت اجرای این جشنواره تقدیر کرد و افزود: این مسابقه و جشنواره بزرگ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، حوزه هنری، اوقاف و امور خیریه، شهرداری یاسوج، معاونت فضای مجازی بسیج، کانون پرورش فکری نوجوانان، روابط عمومی استانداری استان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، صدا و سیمای مرکز‌ کهگیلویه و بویراحمد و سازمان فضای مجازی سراج برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی به معرفی برگزیدگان جشنواره بزرگ فرهنگی رسانه ای و کتابخوانی بهار همدلی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: افراد برگزید در هر حوزه به شرح زیر است:

برگزیدگان بخش رسانه‌ها

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به نفرات برتر در بخش تیترنویسی اشاره و بیان کرد: بنا بر اعلام هئیت داوران جشنواره، طیبه سادات سعادتی نیک از خبرگزاری فارس رتبه اول، نسیم راوند از خبرگزاری فارس رتبه دوم و سیده زهرا موسوی اصل از سایت راه ملت رتبه سوم را در بخش تیتر اخبار مرتبط با جشنواره کسب کردند.

رئیس سازمان بسیج: سند راهبردی 10 ساله بسیج رونمایی می‌شودامضای تفاهم‌نامه مشترک میان فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکارانبسیج سازندگی استان بوشهر به حادثه دیدگان دیلمی کمک‌رسانی می‌کند

وی با اشاره به اینکه در بخش خبرنویسی هیئت داوران با بررسی کیفیت کلی اخبار ارسالی به جشنواره، چهار رسانه استانی که دارای تولیدات بهتری به لحاظ سوژه پردازی و اثرگذاری بودند را معرفی کردند، گفت: خبرگزاری فارس، پایگاه خبری صبح زاگرس و کبناخبر، تولیدات بهتری در موضوعات جشنواره (بیماری کرونا، کمک‌های مؤمنانه، ماه مبارک رمضان و..) داشتند و عملکرد خبرگزاری ایسنا نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

رضایی به بخش گزارش نویسی جشنواره اشاره کرد و گفت: در این بخش فاطمه رشیدی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، فرزانه شریفی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در گچساران رتبه دوم و مینو آریانفراز پیک ملت رتبه سوم را کسب کردند.

وی به گزارش‌های تلویزیونی ارسالی به جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش محبوبه هادوی نژاد و ذوالفقار دیودل؛ خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از نظر هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

مسئول بسیج رسانه استان به بخش کلیپ و عکس خبری اشاره داشت و گفت: در بخش کلیپ و عکس رسانه‌ای تولیدات مرتضی مبشری از سایت کبنا نیوز، سید حاتم ناطق زاده از فعالان رسانه‌ای و طاهره سادات احمدی از سایت پیوار نیوز شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی ادامه داد: از آثار ارسالی در بخش یادداشت نویسی، اثر راضیه آرچین خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

رضایی ابراز داشت: در بخش اینفوگرافی، موشن گرافی و طراحی نیز، آقایان رضا صادقی، محمد نجفی و سید صادق موسوی اصل شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان فرهنگی هنری (بخش مردمی)

وی به بخش مردمی این جشنواره اشاره کرد و گفت: در حوزه عکس و نقاشی با موضوع (کرونا را شکست می دهیم)، علی علیزاده از یاسوج، زینب علیپور از یاسوج رتبه اول، خانم ها سحر و سارا مزرعه از باشت رتبه دوم و بنیامین شفیعی نیز رتبه سوم را کسب کرد.

رضایی افزود: در بخش عکس و نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان نیز شرزین و شیده صراف مقدم، رتبه اول و اسما رئیسی نیز رتبه دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/541/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته تقدیر شناخته شد ماه مبارک رمضان سازمان بسیج بهار همدلی بسیج رسانه رسانه ای رتبه اول رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من