Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو، با اشاره به پروژه مهم رینگ شمالی شهر بجنوردشامل روستاهای مسیر و مناطق کمتر برخوردار مرکز استان برای بهره‌مندی از آب سد شیرین دره گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۷ جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی قرار گرفت و طبق برنامه بایستی تا پروژه تا در سال ٩٩ به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، یزدان رضایی در سفر به خراسان شمالی ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بالای آبی در استان خراسان شمالی اظهار کرد: خوشبختانه خراسان شمالی ازلحاظ منابع آبی غنی بوده و آنچه بسیار اهمیت دارد، اولویت دادن به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توزیع عادلانه آب در استان است.

وی افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های متخصصین وزارت نیرو ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط استان‌ها درزمان جانمایی مسکن برای کلونی‌های جمعیتی بالا اعم از مساکن مهر و یا طرح ملی مسکن با محوریت استانداری‌ها است و باید جانمایی این‌گونه محل‌ها با هماهنگی شرکت‌های خدماتی ازجمله آب و برق انجام شود تا برای خدمات‌رسانی به واحدهای ساخته‌شده نیاز به سرمایه گذاری‌های مجدد و موازی با صرف هزینه بالا نباشد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با اشاره به پروژه مهم رینگ شمالی شهر بجنورد که روستاهای مسیر رینگ و مناطق کمتر برخوردار مرکز استان را از آب سد شیرین دره بهره‌مند می‌کند، گفت: این پروژه شاخص که با پیگیری‌های آبفا جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در خراسان شمالی و در سال ۱۳۹۷ قرار گرفت، به‌این‌علت که اقشار کمتر برخوردار را از آب باکیفیت سد بهره‌مند می‌کند باید جزو اولویت‌های اجرایی باشد و این دفتر قول تأمین صددرصدی بودجه آن را می‌دهد و این پروژه تا پایان سال ٩٩ به بهره‌برداری برسد و مردم روستاهای مسیر و مرکز استان از نعمت آب باکیفیت بهره‌مند گردند.

ادامه اعتبارات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در حوزه آبفا

غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی نیز در ابتدای این سفر اظهار کرد: پروژه‌های بسیار بزرگی درزمینه آبرسانی به شهرهای استان با افق ۱۴۳۰ در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی و آغازشده و هم‌اکنون برای اتمام این پروژه‌ها که شاخص‌ترین آن ١٧ باب مخزن در جای‌جای استان به حجم ۵٩ هزار مترمکعب و بیش از ۳۰ حلقه چاه جدید می‌باشد، که برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری، اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان موردنیاز است.

وی افزود: با نظر مساعد معاون محترم پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری به مجموعه آبفا و سفر ایشان در بهمن ٩٨ برای بازدید از پروژه‌های آب استان خوشبختانه، با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های استانی و نگاه ویژه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور، هنوز اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال تخصیص بوده و آخرین مورد آن نیز اختصاص ده میلیارد تومان برای پروژه مهم رینگ شمالی شهر بجنورد است.

اجرای رینگ شمالی، انتقال آب شیرین دره از شمال شهر بجنورد را امکان‌پذیر کرده و مهم‌ترین پروژه در راستای ارتقای کیفیت آب شرب شهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به یکپارچه‌سازی وظایف و مسئولیت‌های آبفا شهری و روستایی در اسفند ٩٨ گفت: مجموعه متخصصان این شرکت به‌محض یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی با تلاش شبانه‌روزی در مدت چهار ماه و مراجعه به تک‌تک روستاهای استان، سندی را تحت عنوان، سند آب‌رسانی پایدار به روستاها با افق ١۴٣٠ تدوین کردند که بر اساس این سند، برای پایدار شدن خدمات آبفا در روستاهای خراسان شمالی بیش از ۹۰۳ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو استان خراسان شمالی مقام معظم رهبری شهر بجنورد وزارت نیرو رینگ شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود