Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش امروز خبر از اکران یک هفته‌ای «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان در کردستان خبر داد این در حالی است که شرط آکادمی اسکار برای ورود فیلم‌ها اکران یک هفته‌ای فیلم‌ها به صورت تجاری است.

علی سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «درخت گردو» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تقاضای این فیلم برای شرکت در اسکار گفت: «درخت گردو» سه ویژگی مهم برای حضور در این رویداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم از یک بازیگر بین‌المللی برخوردار است درواقع پیمان معادی بازیگر این فیلم چهره‌ای جهانی دارد که می‌تواند در موفقیت فیلم تاثیرگذار باشد ضمن اینکه سلیقه اسکار چنین است که فیلم‌های بیگ پروداکشن را برگزیند که «درخت گردو» از این موضوع هم برخوردار است.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر این فیلم موضوعی انسانی و جهانی و قابل درک برای همه دارد از همین رو ما درخواست نمایش یک هفته‌ای آن را کردیم تا بتوانیم متقاضی حضور باشیم.

مهران مدیری، پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و… در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «درخت گردو» به تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی آمده است: «سردشت بمباران شیمیایی شده، شهر گرفتار فاجعه شده، قادر باید خانواده‌اش را نجات دهد.»

محمدحسین مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای این از آن خود کردند.

در حال حاضر سه فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی، شنای پروانه ساخته محمد کارت و جنایت بی‌دقت ساخته شهرام مکری دیگر گزینه‌های جدی نمایندگی سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۱ محسوب می‌شوند.

کد خبر 5040056 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم درخت گردو محمد حسین مهدویان علی سرتیپی اسکار تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما فیلم مستند اربعین 99 حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر ویروس کرونا رادیو نمایش برنامه رادیویی یک هفته ای درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل