Web Analytics Made Easy - Statcounter

همینطور که می دانیم خرید حفاظ و نرده همانند خرید لباس یا وسایل مصرفی نیست که قابل تعویض باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آهن سازه، باید نرده حفاظی را برای روی دیوار خانه خودمان انتخاب کنیم که از خرید آن پشیمان نشویم. و یک بار برای همیشه برای امنیت خود و ساختمان خود هزینه کنیم. البته این مورد برای حفاظ پنجره و حفاظ درب ورودی نیز صادق می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه برای حفظ امنیت منازل مسکونی و اماکن تجاری حفاظ هایی با ظاهر و کیفیت متفاوت طراحی شده که از جمله آنها می توان به حفاظ شاخ گوزنی اشاره کرد که از یک طرف از سازه های فلزی مستحکمی شکل گرفته و از طرفی دیگر برای سارقین نقش بازدارنده را ایفا می کند.

ساختار و شکل ظاهری این حفاظ به گونه ای است که در آن از فولادهایی مقاوم با نوک تیز و برنده استفاده شده و به همین جهت سارقان حرفه ای هم غالبا نمی توانند از سد این گونه حفاظ ها عبور کنند.

نرده حفاظ دیوار نیزه به دستانی روی دیوار به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات و.... ساخته می شود.

حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ لیلیوم عموماٌ برای نصب روی دیوار در نظر گرفته می شود.

در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که این حفاظ خار روی دیوار دارای نقاط ضعف بسیاری بودند، ولی این روزها با نسل جدید حفاظ های دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته ای خار، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب مواجه هستیم که از نظر ظاهری، امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است. 

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود. حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

برای دزدان مهم نیست که درب ورودی از فولاد غیرقابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند.

پس اگر درب ضد سرقت به جای ۱۳ زبانه ۳۰۰ زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود.

پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی ضد سرقت به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد .

درب آکاردئونی یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه، حفاظی متحرک است که این نوع حفاظ درب ضد سرقت پشت در خانه و آپارتمان نصب می گردد و یکی از بهترین محصولات حفاظتی و امنیتی به عنوان حفاظ گارد آهنی روی درب به شمار می رود که با استفاده از این محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئون روی تمام مدل درب های ساده و ضد سرقت می تواند موجب تضمین امنیت ساختمان و واحدهای آپارتمانی گردد.

درب آکاردئونی به نوعی حفاظ کشویی گفته می شود که بهترین و مقاوم ترین حفاظ برای درب آپارتمان می باشد و اغلب جهت حفاظت از در ورودی واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در مواردی همچون مغازه ها و انباری ها و جلوی آسانسور و مکان های دیگر نیز بکار گرفته می شود.

حفاظ آپارتمان آکاردئونی به عنوان حفاظ از داخل و یا خارج ساختمان برای حفاظت از درب های ساختمانی و یا آپارتمانی مورد استفاده است.

انواع حفاظ کشویی عبارتند از حفاظ ۳ گل، حفاظ ۴ گل، حفاظ ۵ گل یا تمام لوزی (منظور از گل تعداد ردیف لوزی های افقی روی حفاظ های درب آپارتمان می باشد) و همچنین حفاظ فانتزی یا اروپایی : حفاظ ایتالیایی و حفاظ پیچی میباشد. جهت مشاوره خرید حفاظ آکاردئونی با آهن سازه تولید کننده برتر انواع حفاظ متحرک تماس حاصل فرمایید.

حفاظ آکاردئونی دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت حفاظ آکاردئونی در طرح های ۹۰ درصد امنیت (طرح ۳ گل ۴ خم) و ۹۹ درصد امنیت (طرح های پرچ مخفی) ساخته میشوند.

اگر بدنبال انجام یکباره امنیت منزل خود هستید پیشنهاد ما طرح حفاظ آکاردئون ۳ گل  پرچ مخفی ۳ لایه یا حفاظ آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با ۴ لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت ۹۹ درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز میباشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمیکنند.

حفاظ خود را امروز سفارش دهید. سفارش این محصول امنیتی آسان است! با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳ تماس بگیرید و یک وقت ملاقات با یکی از کارشناسان امنیتی آموزش دیده آهن سازه رزرو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آهن سازه حفاظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی درب آکاردئونی روی دیوار ضد سرقت حفاظ ها درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی