Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت ، به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها از ابتدای سالجاری تاکنون در حدود ۳۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب بیش از ۶۳۰ گشت مشترک با دستگاه های ذیربط انجام شده است تعداد ۲۷۸۵ مورد تخلف کشف شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در شش ماه گذشته و طی بازرسی های انجام شده ، ۲۳۵۳ مورد پرونده تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور ، عرضه کالای قاچاق و غیره به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال ثبت که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
مهدی یحیایی اضافه کرد: همچنین در این مدت تعداد ۱۵۷۳ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (ستاد خبری) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شده است که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و بررسی شده است.

48

کد خبر 1439723

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از انبار یک نانوایی متخلف، ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی پلیس استان یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار کرد: مأموران پلیس اماکن استان یزد با اطلاع از اینکه فردی آرد یارانه‌ای را دریافت و به قیمت آزاد به فروش می‌رساند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی و با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت وارد عمل شده و به بازرسی از انبار نانوایی در یکی از محلات شهر یزد پرداختند.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف و در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

موسوی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند احتکار، قاچاق و… مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 749889

دیگر خبرها

  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند