Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق ضیایی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان آغاجاری گفت: توزیع ۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند و معلولان تحت پوشش در قالب پویش ایران همدل و با همت خیرین و همچنین شرکت بهره برداری نفت انجام شد.

او لوازم التحریر اهدایی را شامل؛ کیف، انواع دفتر، ذمداد رنگی، انواع خودکار، مداد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: ۸۰ دانش آموز در حوزه اجتماعی و ۸۸ دانش آموز معلول در حوزه توانبخشی و نیز ۱۲ دانشجو تحت پوشش بهزیستی آغاجاری هستند.

ضیایی نژاد با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط سخت کنونی، نیازمند همدلی و همراهی همه خیرین به منظور تحقق عدالت اجتماعی و دستگیری از نیازمندان هستیم، اظهار داشت: در سال ۹۹ و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و گره گشایی از آحاد جامعه، به ویژه نیازمندان، بسته‌های معیشتی از طرق مختلف تهیه و بین خانواده‌ها توزیع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این موضوع یک وظیفه و حجت شرعی است که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد و همه وظیفه داریم با هدف تامین نیاز‌های اولیه خانواده‌ها و نیازمندان واقعی که زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی هستند از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آغاجاری در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص رفع کامل ویروس کرونا بیان داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان‌های متولی رفاه اجتماعی در همه شرایط دست یاری همه خیرین و نیکو کاران، به عنوان شرکای اجتماعی را می‌فشارد و با همراهی این عزیزان، با هدف ارتقای سطح زندگی و کاهش آسیب در جامعه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای لوازم التحریر پویش ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با هدف پیشگیری از کلاهبرداری از دانش آموزان با شیوه فروش سوالات کنکور توصیه های لازم را ارائه کرد.

احسان بهمنی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای سوء استفاده و کلاهبرداری از مردم استفاده می کنند گرچه پلیس فتا نیز بصورت مستمر با آنان برخورد کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کرده است، اما آگاهی مردم نیز عامل مهمی در ناکام گذاشتن این افراد است.

وی با بیان این که کلاهبرداران با توجه به نزدیک شدن به کنکور اقدام به تبلیغات کذب درجهت خرید و فروش سوالات کنکور می‌کنند، افزود: افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و با جلب اعتماد آنها، با استفاده از پیام‌رسان‌های موازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات همراه با جواب می‌کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌های سال‌های گذشته است.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: برخی از این کلاهبرداران با ادعاهایی نظیر تضمین قبولی در دانشگاه‌های عالی و کسب رتبه برتر در کنکور، داوطلبان و خانواده‌های آنان را اغفال می‌کنند و پس از دریافت وجوه میلیونی و کلاهبرداری نه تنها هیچ سوالی را ارسال نمی‌کنند بلکه دیگر پاسخگوی تماس‌های آنان هم نیستند.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه چنین ادعاهایی مبنی بر فروش سوالات کنکور و حتی امتحانات نهایی در فضای مجازی کاملا جعلی بوده و دانش‌آموزان نباید به این آگهی‌های دروغین اعتنا نکنند، از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های پلیس فتا فریب این گونه کلاهبرداری‌ها نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک وهرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir گزارش کنند و ویا از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day