Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک فدراسیون های المپیکی در صورت تمایل می توانند بخشی از اردوهای آماده سازی المپیک خود را در بوشهر برگزار کنند.

به گزارش ایسنا  و به نقل از کمیته ملی المپیک، هفتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی امیری و با حضور اعضا در سالن جلسات شماره ۲  کمیته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست آخرین روند شرایط اردوی تمرینی رشته های مختلف المپیکی مورد بررسی قرار گرفت.  با توجه به شرایط آب و هوایی توکیو و ضرورت برگزاری اردوهای تطبیقی بیولوژیکی ورزشکاران با شرایط شهر میزبان المپیک  و با بررسی گزارش بازدید به عمل آمده از امکانات  و تجهیزات ورزشی،تمرینی و رفاهی دانشگاه آزادی اسلامی واحد بوشهر که توسط دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت و تایید وجود ظرفیت های مناسب و شرایط مطلوب در این شهر و نزدیکی شرایط آب وهوایی آن با توکیو مقرر شد تا به فدراسیون های المپیکی امکانات مربوطه اعلام تا در صورت تمایل بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی بخشی از اردوهای آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ را در این شهر برگزار کنند.

همچنین درخواست مسئولان آکادمی ملی المپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مبنی بر  فرسودگی و قدیمی بودن برخی تجهیزات ورزشی تخصصی شان مورد بررسی قرار گرفت. به منظور ارتقا شرایط آمادگی ورزشکاران برای حضوری شایسته در بازیهای المپیک ۲۰۲۰  مقرر شد برای تامین و توزیع این تجهیزات بر اساس نیاز و اولویت بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون ها و کارشناسان آکادمی ملی المپیک، بودجه مناسبی در نظر گرفته شود.

در پایان چارت پیشنهادی تشکیلاتی و سازمانی کمیته ملی المپیک مورد تبادل نظر قرار گرفت که پس از جمع بندی نهایی،کلیات آن به تصویب رسیده و تصمیم بر آن شد تا پیشنهادات تفصیلی تا قبل از مجمع عمومی در هیات اجرایی مطرح و نهایی شود.

 در حاشیه نشست امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، طی حکمی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال به عضویت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک در آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک توکیو 2020 کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست