Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: باید حوزه گردشگری ما گویای حقایق فرهنگی و دینی باشد، تمام دنیای کفر درحال فعالیت علیه ایران هستند، بنابراین حوزه گردشگری فضایی است که می‌توان با بهره گیری از آن چهره واقعی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  افزود: زیرساخت‌های گردشگری در استان قزوین بسیار نیازمند توجه است و باید ظرفیت جذب گردشگران را داشته باشد.

وی ادامه داد: قزوین در حوزه صنایع دستی و گردشگری و میراث فرهنگی استانی ویژه است و کمتر استانی در کشور وجود دارد که مثل قزوین شرایط خاصی برای جذب گردشگر جهانی داشته باشد، این یک فرصت بی بدیلی است که متاسفانه به خوبی دیده نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: امروز در اکثر روستا‌های استان بحث بوم گردی راه اندازی شده است، باید متولیان روستا‌ها و این منازل بوم گردی توجیه شوند که با مشاهده گردشکران خارجی فرهنگ و داشته‌های خود را در برابر این افراد کم نبینند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: تعدادی میراث کهن فراموش شده در استان قزوین وجود دارد که به واسطه غفلت ما درحال نابودی است و اگر امروز به فریاد آن‌ها نرسیم بزودی به کلی از بین خواهند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: درختان کهن در گذشته‌های نه چندان دور در مناطق مختلف بسیار زیاد بودند، اما بسیاری از این درختان به غارت رفته اند، این درختان کهن می‌توانستند بستر بسیار خوبی برای جذب گردشگر باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین میراث فرهنگی قزوین حوزه گردشگری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علما حافظان مرزهای دینی هستند

امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: علما راستین کسانی هستندکه به میدان می‌آیند و تا پای جان با بیان و قلمشان از دین حفاظت می‌کنند و جامعه را نجات می‌دهد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه علامه مطهری، نیز در آن شرایطی که تعریف‌های نادرست از دین می‌شد با بیان و قلمش دین را محافظت کرد و تمام کتاب هایش مورد تایید است گفت: معلمان و اساتید باید این شخصیت بزرگ را الگو خود قرار هند.

وی با اشاره به روز کارگر نیز گفت: هرکسی که اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امسال سال تولید و جهش تولید با مشارکت مردم است به نقش کارگران و کارفرمایان در این جهاد تاکید کرد.

حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از خطبه‌ها در خصوص وعده صادق نیز گفت: ایران با زدن موشک به اسرائیل توانست قدرت و جسارت اسلام و ایران را نشان دهد که با این اقدام شهامت در دل ملت‌ها ایجاد و قوت قلب مسلمانان شد.

وی افزود: در آینده خواهیم دید که مظلومان بیدار خواهند شد و به مقابله با مستکبران خواهند پرداخت.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به سفر رییس جمهور به پاکستان و گفت: سفر رئیس جمهور به پاکستان نیز اتفاق خوبی را رقم خواهد زد و حضور رییس جمهور در پاکستان نیز در مقابله تحرکات تروریست‌ها نقش موثری خواهد داشت.

وی درخصوص موضوع حجاب با بیان اینکه این روز‌ها اقداماتی توسط نیرو‌های انتظامی و قوه قضائیه صورت می‌گیرد، افزود: قطعا موضوع حجاب و ناهنجاری‌ها باید از سوی نیروی انتظامی دنبال شود و باید حتما باید در این موضوع دقت داشته باشند همانطور که رهبر انقلاب بیان کردند.

حجت الاسلام نوفرستی به نقش زن مسلمان و مومن در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان با حجاب و عفت شان افتخارات زیادی کسب کردند و به دشمنان نشان دادند که با حجاب هم می‌شود به موفقیت‌های زیادی برسند.

در پایان مراسم نماز جمعه از ۳ کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی که در زمینه طرح نور فعالیت داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود