Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان بوشهر مراسم هفته ناجا از ۲۷ مهر و تا ۲ آبان ماه با شکوه هرچه بیشتر در استان بوشهر با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توجه به امنیت و نقش آن در توسعه همه جانبه اظهار داشت: امنیت، نعمتی بی‌بدیل و یکی از ضروری ‌ترین نیازهای انسانی است که در سایه وجود آن، زمینه‌های رشد و بالندگی برای آحاد جامعه فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر امنیت اجتماعی  را جزو اصلی‌ترین زیر ساخت‌های توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دانست و تاکید کرد: استان بوشهر در ابعاد گوناگون از امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است که مشارکت مردم در این عرصه ستودنی است.

وی، از برگزاری هفته نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: مراسم هفته ناجا از 27 مهر ماه آغاز و تا 2 آبان ماه با شکوه هرچه بیشتر برگزار می‌شود.

سردار واعظی با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی گفت: تمام برنامه‌های تدوینی با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نمایش اقتدار نیروی انتظامی را از برنامه این هفته دانست و افزود: تجلیل از شهیدان والامقام و خانواده ایثارگران، قدردانی از تلاش‌های کارکنان انتظامی  از دیگر برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر مقابله همه جانبه با قاچاق کالا و سوخت اظهار داشت: کالاهای خارجی بدون پروانه گمرکی قاچاق محسوب می‌شود و در ابعاد بهداشتی، اقتصادی، معیشتی و اجتماعی جامعه را تهدید می‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر مقابله با قاچاق را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: در سال جهش تولید مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزپلیس در برخورد با قاچاق و موارد ناامنی خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی پلیس همواره تمام موارد رصد می‌کنند که در این راستا با تخلفات در عرصه‌های گوناگون بدون اغماض برخورد می‌کنند.

محموله 7.5 میلیارد ریالی قاچاق در استان بوشهر توقیف شد محموله 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان بوشهر توقیف شد انبار کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

سردار واعظی کالاهای خارجی فاقد مدارک گمرکی را قاچاق دانست و تاکید کرد: جمع آوری کالاهای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان مورد توجه پلیس در همه نقاط قرار دارد.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر نیروی انتظامی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) مراسم عزاداری همراه با سخنرانی، دسته روی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ۱۵ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در امامزاده عبدالله (ع) کلاله، امامزاده سید حسن (ع) روستای کیارام شهرستان گالیکش، امامزاده اسحاق (ع) روستای قلمی مینودشت، امامزاده جعفر (ع) مینودشت، امامزادگان آق امام (ع) آزادشهر، امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای کاشیدار آزادشهر، امامزاده قاسم (ع) دلند، امامزاده هارون (ع) روستای الازمن شهرستان علی آباد کتول، امامزاده عبدالله (ع) گرگان، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت گرگان، امامزاده یحیی بن (زید) گنبد کاووس، امامزادگان نه تن (ع) گرگان، امامزاده نور (ع) گرگان، امامزاده سلیمان (ع) گرگان، امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ شهرستان کردکوی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این ویژه برنامه‌ها به منظور تبیین سیره نظری و عملی ائمه اطهار (ع) و پیشوایان معصوم به ویژه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

کوهساریان یادآور شد: این مراسم با حضور سخنرانان برجسته و مداحان به همراه اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نقش امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مکتب تشیع، هدف از این مراسم را تعظیم، احیا و ترویج شعائر دینی اعلام کرد.

کد خبر 6094944

دیگر خبرها

  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد