Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس جمهوری خودخوانده قره باغ تاکید کرد که ساکنان جمهوری آذربایجان باید هر چه سریع تر شهرها را برای جلوگیری از خسارت بیشتر ترک کنند.
به گزارش النشره، آرائیک هاروتیونیان، رئیس جمهوری خودخوانده قره باغ اعلام کرد که نیروهای این جمهوری خودخوانده، فرودگاه نظامی شهر گنجه در جنوب جمهوری آذربایجان را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: با وجود هشدارهای زیادی که به آذربایجان داده شد، نیروهای آنها با راکت اندازهای «Polonniz» و «Smerch»، ساکنان استپاناکرت (مرکز جمهوری خودخوانده قره باغ) را هدف قرار دادند. اکنون سایت های نظامی در شهرهای بزرگ آذربایجان به اهداف ارتش ما تبدیل شده اند. من از مردم آذربایجان می خواهم برای جلوگیری از خسارت احتمالی سریعا این شهرها را ترک کنند.

برچسب ها: قره‌باغ ، آذربایجان

منبع: خرداد

کلیدواژه: قره باغ آذربایجان جمهوری خودخوانده قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6095490

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران