Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر ما فیلم‌های خوب ژانر وحشت را دوست داریم. عده زیادی دوست دارند ترس را تجربه کنند.

کارگردان‌ها گاهی از فاکتور‌هایی استفاده می‌کنند که باعث شوکه شدن مخاطبان می شود؛ در نتیجه مخاطبان دیگر به تماشای آن فیلم ادامه نمی‌دهند. 

ما در این گزارش قصد معرفی فیلم‌هایی را داریم که باعث شدند بینندگان آن به دلایل مختلف مثل چندش آور بودن یا ترسیدن از صحنه ای خاص، سینما را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۷ ساعت


جیمز فرانکو از بازیگران پولساز سینماست، اما حتی او هم نتوانست باعث شود که مخاطبان تا پایان این فیلم روی صندلی هایشان بنشینند. این فیلم داستان واقعی یک صخره نورد را روایت می کند که مجبور می‌شود، برای رهایی از درّه‌ای که در آن گیر افتاده دستش را قطع کند. این موضوع باعث شوکه شدن تعدادی از مخاطبان شد.

جن گیر


این فیلم سینمایی محصول سال ۱۹۷۳ به کارگردانی ویلیام فریدکین است و به خاطر سکانس‌های شوکه کننده و فعالیت‌های خشونت باری که داشت، باعث ترک سینما توسط مخاطبان شد. انتشار این فیلم سینمایی تا سال ۱۹۹۹ به صورت دیجیتالی ممنوع شده بود.

سگ‌های انباری


فیلم‌های سینمایی که تارانتینو کارگردانی کرده، اکثراً به خشونت‌های خون باری منتهی می‌شود که فیلم سینمایی سگ‌های انباری از جمله آنهاست. این فیلم با فاکتورهای خشونت باری که دارد، باعث شد مخاطبان سینما را ترک کنند. فیلم سینمایی «بیل را بکش» هم وضعیت مشابهی داشته است.

بیگانه


این فیلم توسط ریدلی اسکات در سال ۱۹۷۹ منتشر و به خاطر خروج جانوران بیگانه از بدن میزبان باعث ترس مخاطبان شد. گفته شده بازیگران هم از شیوه اجرای این سکانس بی خبر بودند و به همین خاطر ترسی که از آن‌ها در فیلم می بینیم، کاملا واقعی است.

روانی


این فیلم سینمایی به کارگردانی آلفرد هیچکاک در زمان خود در سال ۱۹۶۰ بسیار فیلم ترسناکی تلقی می‌شد؛ رسانه‌های آن زمان گزارش دادند که بینندگان به قدری از دیدن این فیلم ترسیده بودند که سینما را ترک کردند و عده‌ای هم روی صندلی خود بی هوش شدند.

کشتار با ارّه برقی در تگزاس


این فیلم به کارگردانی توبی هوپر در سال ۱۹۷۴ ساخته شد و با وجود بودجه کمی که داشت توانست موفق باشد. موفق از جهت ترساندن مخاطبان که باعث شد آن‌ها در میانه فیلم سالن سینما را ترک کنند. این فیلم به قدری آزار دهنده بود که یک سال پس از اکران، نمایشش توسط انجمن فیلم انگلیس ممنوع شد.

ارّه


فیلم سینمایی اره از مشهور‌ترین مجموعه فیلم‌های سینمایی در ژانر وحشت است که در بین سود آورترین فیلم‌های سینمایی تاریخ نیز قرار دارد. با این حال هنوز هم عده‌ای به خاطر سکانس‌های چندش آور و گاهی آزار دهنده مجبور بودند که در میانه فیلم سالن سینما را ترک کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی ژانر وحشت فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: کنسرت من و عمران فروزش به دلیل استقبال خوب مخاطبان دو شب دیگر تمدید شد. قرار بود ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی به صحنه رویم که به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

این هنرمند تاکید کرد: با شروع بلیت فروشی در مدت زمان کوتاه مجدد تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه تصمیم گرفتیم دو شب دیگر این کنسرت را تمدید کنیم.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز به صحنه رویم در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می پردازیم.

این هنرمند در در پایان گفت: در این کنسرت ها به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک به صحنه می رویم و قطعاتی از همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد