Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در دیداری نزدیک موفق شد با دو گل از سد لوانته عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب دو برد و یک تساوی از سه مسابقه قبلی خود در لالیگا، امروز در چهارچوب بازی های هفته پنجم مهمان لوانته بود و در نهایت با دو گل و البته درخشش تیبو کورتوا به پیروزی رسید.

 

رئال مادرید کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در نهایت حملات شاگردان زین الدین زیدان نتیجه داد و این تیم در دقیقه 16 توسط ستاره برزیلی خود به گل اول دست یافت. بعد از ارسال کرنر بازیکنان رئال و یک کش و قوس درون محوطه جریمه لوانته، توپ در اختیار وینیسیوس قرار گرفت و او هم با یک ضربه فنی زیبا موفق به گلزنی شد.

 

در ادامه کار کمی به تعادل کشیده شد و لوانته حتی می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما در دقیقه 30 ضربه سر نیکولا ووکچویچ با خوش شانسی رئال‌مادرید به تیر دروازه این تیم برخورد کرد تا دروازه تیبو کورتوا همچنان بسته باقی بماند.

 

در ادامه نیمه اول کار کاملاً متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا بازی با همان یک گل به سود رئال خاتمه پیدا کند.

 

در دقیقه 50 بازی اشتباه عجیب بازیکنان لوانته در خط دفاعی ممکن بود باعث گل دوم رئال مادرید شود اما ضربه کریم بنزما بعد از تماس با تیر دروازه راهی اوت شد.

 

بلافاصله بعد از آن رئال می توانست بازهم گل دوم خود را به ثمر رساند اما ضربه چیپ وینیسیوس جونیور با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 55 کریم بنزما حرکتی را از آنها جناح چپ انجام داد و توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد اما وینیسیوس جونیور با بی دقتی محض آن را به بیرون زد.

 

در دقیقه 68 مسابقه باز هم رئال مادرید بود که توسط سرخیو راموس به گل دوم دست یافت اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. بعد از مراجعه به VAR و پس از چند دقیقه مشخص شد که آفساید کاپیتان رئال به شکل میلیمتری درست اعلام شده است.

 

دقیقه 77 بازی لوانته می توانست کار را به تساوی بکشاند اما بازیکن این تیم در مصافی تک به تک مقابل تیبو کورتوا مغلوب شد تا بازی با همان یک‌گل به سود رئال ادامه پیدا کند.

 

در در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بازیکنان رئال مادرید گل دوم دست یافتند. کریم بنزما روی یک ضد حمله و پاس عالی رودریگو در مصاف تک تک با دروازه لوانته گل دوم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند تا کار با نتیجه 2-0 ادامه پیدا کند.

 

لوانته رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوانته رئال مادرید رئال مادرید گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است

بلینگام در حالی به رئال مادرید پیوست و درخشان ظاهر شد که بنرما، هازارد و آسنسیو از این تیم جدا شده بودند ولی او تاثیر خودش را در مادرید به خوبی گذاشت.

طرفداری | طبق گفته استیو مک‌ منمن، جود بلینگام در حال حاضر در رختکن رئال مادرید نفوذ و تاثیر بیشتری از رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان دارد.

بلینگام پس از انتقال 103 میلیون یورویی (88 میلیون پوند/110 میلیون دلار) از دورتموند در تابستان گذشته، فصل اول درخشانی را در رئال مادرید سپری می‌کند. هافبک ملی‌پوش انگلیس با 21 گل زده برای لوس بلانکوس به مهره‌ای حیاتی در مسیر موفقیت این تیم تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بلینگام در اولین فصل حضورش در مادرید، طعم شیرین قهرمانی را نیز بچشد. این تیم هم‌اکنون با 11 امتیاز اختلاف در صدر لالیگا قرار دارد و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرده است.

تاثیر بلینگام در رئال مادرید فقط به زمین بازی محدود نمی‌شود. این بازیکن 20 ساله با تعداد گل‌های زده‌اش هم‌تیمی‌هایش را شگفت‌زده کرده، اما در عین حال با خونسردی و پختگی که در یک لیگ و کشور جدید به نمایش گذاشته، همه را تحت تاثیر قرار داده است. استیو مک منمن که یکی از آن انگلیسی‌های موفق در رئال مادرید بوده است، در مصاحبه با TNT Sports از تاثیر بالای بلینگام در این تیم اسپانیایی گفته است.

لوئیس فیگو وارد این ‏رختکن شده است، رونالدو نازاریو وارد این رختکن شد، زیدان وارد این رختکن ‏شد ولی هیچکدام در رئال به اندازه جود بلینگام تاثیر نگذاشتند. ‏فراموش نکنید این تاثیرگذاری خارق‌العاده در حالی است که او فقط ‌‏20 سال سن دارد. این شگفت‌انگیز است.

جود در 19 سالگی به رئال مادرید پیوست. او در حالی به رئال رفت که سال سختی برای این تیم بود، چراکه کریم بنزما، ادن هازارد و آسنسیو از مادرید جدا شدند. جود بلینگام به عنوان نخستین خرید به تیم اضافه شد و چند خرید دیگر در حاشیه. اما او نفر اصلی بود. او به خوبی در این نقش جا افتاده است.

سه گل در ال‌کلاسیکو، قهرمانی سوپرکاپ، قهرمانی لالیگا و حالا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همه اینها روی دوش اوست. چه ستارۀ تمام‌عیاری!

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!