Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@13:51:41 GMT

طرز تهیه سوپ بوقلمون

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۵۲۸۲

طرز تهیه سوپ بوقلمون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک، معمولا سوپ رو با مرغ درست می کنن ولی میشه از سایر گوشت های مقوی مثل گوشت بلدرچین هم استفاده کرد و سوپ بلدرچین درست کرد. یکی دیگه از گوشت های پر خاصیت که می تونید برای سوپ از اون استفاده کنید گوشت بوقلمونه.

مواد لازم سوپ بوقلمون کره 1 قاشق غذاخوری روغن 1 قاشق غذاخوری هویج خرد شده  1/2 پیمانه کرفس خرد شده 1/2 پیمانه پیاز خرد شده 1/2 پیمانه بوقلمون 500گرم آویشن 1/4 قاشق چایخوری رزماری 1/4 قاشق چایخوری برنج نیم دانه 1/2 پیمانه نمک و فلفل به مقدار لازم آرد 1/3 پیمانه شیر 1/3 پیمانه

 

 طرز تهیه سوپ بوقلمون  ابتدا پیاز را خرد کنید و داخل قابلمه با کمی کرده تفت دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بوقلمون را چند دقیقه با پیاز تفت دهید و سپس به مقدار لازم داخل قابلمه آب بریزید تا گوشت بوقلمون بپزد. بعد از آن که گوشت بوقلمون کاملا پخت، آن را از قابلمه بیرون بیاورید و بعد از آن که خنک شد آن را ریش ریش کنید. پیاز را از داخل قابلمه در آورید و آب آن را نگه دارید.  کره و روغن را داخل قابلمه ای دیگر بریزید و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید تا گرم شوند.  هویج خرد شده، کرفس خرد شده، پیاز خرد شده، آویشن و رزماری را داخل قابلمه بریزید و تفت دهید تا کمی نرم شوند و بپزند. حدود ۵ دقیقه برای تفت دادن آن ها کافی است.  آب بوقلمون را داخل قابلمه بریزید و به آن برنج نیم دانه، نمک و فلفل را اضافه کنید. برای آن که برنج به هم نچسبد، سوپ را مرتب هم بزنید. حدود ۳۰ دقیقه برای پخت برنج کافی است.  آرد را با شیر سرد مخلوط کنید، آن را آن قدر سریع هم بزنید که هیچ گلوله ای از آرد داخل شیر نماند. سپس آن را به سوپ اضافه کنید. می توانید از خامه ی آماده نیز استفاده کنید.  بعد از اضافه کردن آرد و شیر به سوپ بوقلمون، سوپ حدود ۶ دقیقه بعد غلیط خواهد شد. گوشت بوقلمون پخته شده را به سوپ اضافه کنید و اجازه دهید سوپ جا بیفتد. سوپ بوقلمون آماده است.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوپ بوقلمون آشپزی گوشت بوقلمون داخل قابلمه سوپ بوقلمون خرد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟