Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح»، امیر جدید این کشور از صبح تا ظهر امروز (یک شنبه) در بخش ویژه خود در فرودگاه بین المللی پایتخت کشورش، پذیرای شماری از مقامات منطقه و جهان و هیئت های همراه آنها بوده است.
بر اساس این گزارش، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا به نمایندگی از دولت این کشور، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از «حسن روحانی»، رئیس جمهوری این کشور، شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی»، امیر سابق قطر و پدر شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر کنونی این کشور، «احمد ابوالغیط»، دبیرکل اتحادیه عرب، «سعدالدین الحریری»، نخست وزیر پیشین لبنان، شیخ «محمد بن راشد آل مکتوم»، نخست وزیر امارات و حاکم دبی و همچنین شماری از شاهزادگان عربستان سعودی شامل «خالد بن بندر»، برادرزاده و مشاور ملک «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه این کشور، «فیصل بن سلمان»، پسر پادشاه و امیر منطقه مدینه منوره، «فهد بن سلطان»، برادرزاده پادشاه و امیر منطقه تبوک، «ترکی بن طلال»، برادرزاده پادشاه و امیر منطقه عسیر و «مشعل بن ماجد»، برادرزاده پادشاه و استاندار جده، به ترتیب با امیر جدید کویت دیدار کردند و هر یک از آنها نیز به نوبه خود درگذشت شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح»، امیر فقید این کشور را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر یک از مقامات مذکور همچنین درگذشت امیر فقید کویت را به شیخ «صباح الخالد الحمد الصباح»، نخست وزیر، «مرزوق علی الغانم»، رئیس مجلس امت (پارلمان)، شیخ «مشعل الاحمد الجابر الصباح»، نایب رئیس گارد ملی و شمار دیگری از مقامات این کشور تسلیت گفتند.
یادآور می شود که شیخ صباح پس از ۱۴ سال و هشت ماه حکمرانی، سه شنبه هفته گذشته در سن ۹۱ سالگی در یکی از بیمارستان های آمریکا درگذشت و به دنبال آن نیز، شیخ نواف ۸۳ ساله به عنوان امیر جدید کویت معرفی شد و روز چهارشنبه در برابر نمایندگان پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.
منبع: شفقنا برچسب ها: ظریف ، امیر کویت

منبع: خرداد

کلیدواژه: ظریف امیر کویت امیر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سازمان لیگ برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز - مس رفسنجان، ساعت 19، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران، ساعت 19، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
 سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی، ساعت 19:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد