Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته ملی کودک امسال از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه بوده و شعار آن نیز «آینده  را باید ساخت» است. 

وی افزود: محوریت برگزاری برنامه ‌های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  خواهد بود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این برنامه ‌ها در کشور و استان با توجه به همزمانی با  اربعین  حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخلاقی نیا عنوان کرد: هفته ملی کودک فرصتی ارزنده برای تأکید بر این نکته مهم است که کودکان و خواسته‌ هایشان بااهمیت بوده و نادیده  گرفتن آنها به منزله نادیده انگاشتن آینده کشور است. 

وی ابراز داشت: مهمترین نکاتی که باید در برنامه های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه متولیان امر قرار  گیرد شامل پاسداشت حرمت اربعین حسینی، پرهیز از برگزاری برنامه ‌های حضوری، پخش برنامه ‌ها از طریق اینترنت و تلویزیون و جلب مشارکت هر چه بیشتر وزارتخانه‌ ها و نهادهای دولتی و غیردولتی است. 

اخلاقی نیا گفت: سایت‌ ها و صفحه‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در شبکه ‌های اجتماعی در هفته ملی کودک امسال با  هشتگ «بچه ‌های اربعین» تلاش می‌ کند فیلم ها، تصاویر و مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز قشر کودک و نوجوان را تولید و منتشر کند. 

وی اظهار داشت: برخی از برنامه های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل راه ‌اندازی سایت فروش اینترنتی  محصولات و کتاب ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۵ درصد تخفیف و افتتاح یا کلنگ ‌زنی چند مرکز فرهنگی، ‌هنری و مرکز  علمی وابسته به کانون است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه وبویراحمد هفته ملی کودک یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه وبویراحمد هفته ملی کودک یاسوج ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه وبویراحمد هفته ملی کودک یاسوج اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد هفته ملی کودک امسال هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه