Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور زننده گل اول رئال مادرید در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل لوانته بود.

وینیسیوس جونیور موفق شد برای دومین بازی متوالی در لالیگا گلزنی کند اما در هر دو بازی فرصت های گلزنی متعددی را هم از دست داد و در نهایت امشب جای خود را به رودریگو گوئس داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، وینیسیوس که امسال با شماره 20 رئال مادرید به میدان می رود در پایان بازی به Movistar Plus گفت:

از گلزنی و عملکرد تیم خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که در بازی های خارج از خانه کمی سختی بکشیم، بخصوص حالا که در ابتدای فصل هستیم. از بابت پیروزی خوشحالم و حالا می توانیم کمی استراحت کنیم. خوشحالم که گلزنی کردم. در جای درستی قرار داشتم و نمی توانستم آن فرصت را از دست بدهم، هرچند بعد از آن موقعیت های بیشتری به دست آوردم. به تلاش خود ادامه خواهم داد تا بیشتر به رئال مادرید کمک کنم. می توانستم گل های بیشتری به ثمر برسانم اما از کسب پیروزی خوشحالم.

در ابتدای فصل طبیعی است که در نیمه های دوم کمی از لحاظ بدنی به مشکل بخوریم. اینجا هوا گرم بود و لوانته هم تیم خوبی نشان داد. آنها می دانند که چطور فوتبال خوبی ارائه کنند. کمی فاقد ریتم هستیم، اما فکر می کنم بعد از وقفه بازی های ملی خیلی بهتر از این به میادین بازخواهیم گشت.

بیشتر بخوانید:

لوانته 0-2 رئال مادرید؛ فرصت سوزی مهاجمان و درخشش کورتوا، سناریوی تکراری این روزهای تیم زیدان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است

هافبک آلمانی رئال مادرید معتقد است که هم‌تیمی برزیلی‌اش یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که در تساوی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و پاس‌گل اول رئال را برای وینیسیوس جونیور ساخت، پس از این بازی گفت: بازی برگشت خیلی خاص و مهمترین بازی فصل خواهد بود.

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا وینیسیوس بهترین بازیکن دنیا است؟»، اظهارداشت: نمی‌دانم! اظهارنظر در این خصوص سخت است، چون هر هفته یا هر دو هفته ممکن است اوضاع تغییر کند. در حال حاضر بازیکنان خوب زیادی وجود دارند که وینیسیوس قطعاً یکی از آنهاست. یک هفته پیش همه می‌گفتند که بلینگام بهترین بازیکن دنیاست و حالا همه می‌گویند وینیسیوس بهترین است. این بدین معناست که ما بازیکنان خیلی خوب زیادی داریم.

کین: بلینگام سعی داشت در صحنه پنالتی تمرکزم را بر هم بزند

هافبک آلمانی رئال مادرید که بین سال‌های 2007 تا 2014 برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، درباره حسی که در بازگشت به مونیخ داشت، خاطرنشان کرد: من خیلی وقت پیش از بایرن مونیخ جدا شدم و تنها این حس را داشتم که با رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه بازی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)