Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» در شماره روز یکشنبه 4 اکتبر به کتاب جدید «تام بوور» روزنامه‌نگار معروف بریتانیایی که قرار است در تاریخ 15 اکتبر منتشر شود، پرداخته و برای نمونه یکی از موضوعات آن را چاپ کرده است.

 

قرار است روزنامه «دیلی میل» همه محتوای این کتاب را به صورت قسمت‌هایی در شماره روزهای یکشنبه هر هفته منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن و محتوای کتاب در باره شرح حال خانواده جانسون است. نویسنده در یکی از قسمت‌های این کتاب به زندگی پدر و مادر بوریس جانسون پرداخته است. او شرح داده که چگونه استنلی جانسون پدر بوریس جانسون نخست وزیر کنونی بریتانیا در یک مشاجره خانوادگی که در نهایت به خشونت کشیده شد، بینی همسرش شارلوت را شکست و باعث خونریزی و انتقال او به بیمارستان شد.

 

تام بوور در بخشی از کتاب «قمارباز» (The Gambler)، به ازدواج استنلی جانسون با شارلوت که اولین ازدواج او بود، اشاره می‌کند و این ازدواج را بسیار ناخوشایند و خشونت‌آمیز توصیف کرده است.

 

نویسنده در این کتاب سخن شارلوت، مادر بوریس جانسون، که اکنون 77 سال دارد را نقل کرده که گفت: «استنلی پدر بوریس جانسون بینی‌ام را شکست و باعث شد که من احساس کنم که لایق آن برخورد باشم».

 

روزنامه دیلی میل قبل از چاپ روایت این ماجرا با دوستان خانوادگی شارلوت تماس گرفت و آنها تأیید كردند كه استنلی در یک مشاجره خانوادگی بینی شارلوت را شکست .آنها تاکید کردند که این حادثه خشن فقط یک بار اتفاق افتاد؛ آن هم هنگامی که شارلوت در دهه هفتاد از «وسواس» رنج می‌برد. یک بار در حین مشاجره روی استنلی افتاد و او واکنشی خشن نشان داد و به بینی شارلوت ضربه زد.

 

تام بوور در کتاب خود نوشته است که افشای راز خانواده استنلی جانسون توسط همسرش شارلوت یکی از مجموعه کشف‌های مهم اوست. او معتقد است که این تحقیق از هر تحقیق دیگری برای شناخت روح و روان پیچیده بوریس جانسون به واقعیت نزدیک‌تر است.

 

العربیه

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دیلی میل بوریس جانسون خشونت خانگی انگلیس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۱۱اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت