Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی می گوید برد مقابل تیم هایی که میلیاردها خرج کرده بودند شیرین بود.

حسین کلانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس می گوید الان که این تیم موفق شده شاهد هستیم که همه به ما تبریک می گویند و به دنبال این هستند که مسائل گذشته را رفع و رجوع کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، حسین کلانی در حاشیه مراسم بازگشت پرسپولیس از قطر اظهار داشت:

پرسپولیس تیم مردم ایران است و با اتکا به دعاهای مردم و هوادارانش و برای افتخار آفرینی همه تلاش خود را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اعضای تیم که مثل زنجیر به هم وصل بودند باعث شد تا پرسپولیس در شرایطی که کشور ما از همه کشورهای خارجی و حتی نیروی پنجمی که در کشور ما وجود دارد تحت فشار است، با فداکاری و از خود گذشتگی موفق شد.

وی افزود:

برد مقابل تیم هایی که میلیاردها خرج کرده بودند شیرین بود. خوشحالم در این شرایط بازیکنان ما کاری کنند کارستان. حداقل آنها در این سختی لبخند را به لب مردم نشاندند. چیزی که باعث تاسف است این که در یک سال گذشته مشکلاتی از نظر مالی و روحی و روانی برای  پرسپولیس به وجود آمد اما هیچکس کمکی به این باشگاه نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد:

الان که تیم موفق شده شاهد هستیم که همه به ما تبریک می گویند و به دنبال این هستند که مسائل گذشته را رفع و رجوع کنند. این جای تاسف دارد. امیدوارم شرایط به شکلی شود که شرایط استقلال هم بهبود پیدا کند. دیدید که استقلال و سپاهان نتیجه نگرفتند اما آنها هم بچه های همین مملکت هستند. امیدوارم مسئولان و دست اندرکاران کاری کنند که استعدادهای مملکت ما از دیگران عقب نمانند.

کلانی خاطرنشان کرد:

ضریب هوشی ملت ایران چند در صد بالاتر از تمام کشورهای دنیا است. پزشکان، دانشمندان و ... در دنیا حرف اول را می زنند. جانشین آلبرت اینشتین یک ایرانی است. جانشین یک ریاضی دان بزرگ ایرانی است. ما باید سعی کنیم دست کسانی که می خواهند به حیثیت ایران ضربه بزنند کوتاه کنیم.مسئولانی که هر روز تبریک می فرستند در موقع لزوم به کمک بیایند.

وی ادامه داد:

زمانی که AFC باشگاه های استقلال، پرسپولیس، تراکتور ... را تحت فشار گذاشتند مسئولان باید کمک می کردند. در این تورنمنت ثابت شد مربی ایرانی دستکم از خارجی ها ندارد. ما از خارجی ها می توانیم به عنوان مدرس استفاده کنیم. اگر از مربیان خودمان استفاده کنیم آنها بهترین خواهند شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین

پیکر معلم شهید حجت اله یوسفیه پس از ۳۹ سال غربت و چشم‌انتظاری بر روی دستان مردم شهیدپرور ورامین تشییع و در گلزار شهدای حسین رضا (ع) خاک‌سپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، مراسم تشییع پیکر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای دفاع مقدس که پس از 39 سال در شهر سلیمانیه عراق تفحص شده بود، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور ورامین، خانواده معظم شهدا و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌سوی میدان امام (ره) بدرقه شد.

شهید حجت اله یوسفیه سال 1364 در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، و پس از 39 سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

پیکر مطهر شهید یوسفیه با استقبال گرم و پرشور مردم دیار پانزده خرداد با گفتن یا حسین و یا زهرا در طول مسیر عطرافشانی و گلباران شد.

مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد

پیکر معلم شهید با همراهی خانواده معزز شهید، مردم و مسئولان به گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین بدرقه و تدفین شد.

در وصیت‌نامه شهید یوسفیه آمده است که "این خون شهداست که به انسان، انسانیت و حرکت و تکامل می‌دهد و مدرس آزادی و حیات و جاودانگی است."

گفتنی است؛ با رجعت شهید حجت اله یوسفیه مردم شهرستان ورامین، تا کنون 758 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست