Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: هفته آینده استفاده از ماسک از درِ منازل در استان تهران اجباری خواهد شد و بر اجرای این قانون به شدت نظارت می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در پایان جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران در خصوص محدودیت‌های کرونایی گفت: چهار هزار و ۸۰۰ بیمار کرونایی در استان تهران بستری هستند، که لازم است، با توجه به افزایش این تعداد بیمار و نیز افزایش تعداد بستری‌ها نسبت به بهبودیافتگان محدودیت‌هایی برای استان تهران در نظر گرفته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس محدودیت برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس، فعالیت تالارها، باغ موزه‌ها و تجمعاتی که زنجیره انتقال را افزایش می‌دهد و همچنین نماز جمعه اعمال شد.

استاندار تهران با بیان این که از هفته آینده استفاده از ماسک از در منازل اجباری خواهد شد، اضافه کرد: بر روند استفاده از ماسک از درب منازل به دقت نظارت می‌شود، پیشنهاد دورکاری و همچنین شیفت بندی در استان تهران به وزارت کشور داده شده است، که در حال بررسی در کمیته امور اداری و استخدامی ستاد ملی کرونا است.

محسنی بندپی همچنین خواستار نظارت شهرداری بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو شد و گفت: مترو روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می‌کند و می‌بایست، شهرداری تهران بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تداوم استفاده از ماسک در مترو نظارت کند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: استاندار تهران محسنی بندپی اجبار ماسک استفاده از ماسک استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا، در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

در جریان این سفر، ماسک آخرین فناوری خودروهای بدون راننده تسلا را به دومین بازار بزرگ خود در مواجهه با رقابت شدید با شرکت‌های چینی معرفی کرد.

این دومین سفر وی به چین در کمتر از یک سال است و شامل دیدار روز یکشنبه با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین می‌شود که شرکت تسلا را تحسین کرد و از آن به عنوان "الگوی موفق" برای همکاری آمریکا و چین نام برد.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

بر اساس گزارش رویترز، رئیس تسلا در جریان این سفر تلاش کرد تا تأیید مقامات پکن برای عرضه نرم افزار رانندگی کاملاً خودکار و بدون راننده موسوم به "اف‌اس‌دی" FSD در چین و انتقال داده‌های آن به خارج از این کشور را دریافت کند.

تقریباً همه خودروهای تسلا دارای یک سیستم کمک راننده به نام اتوپایلوت Autopilot هستند، در حالی که اف‌اس‌دی با قیمت بالاتر ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، خدمات اتوپایلوت پیش از این نیز در دسترس عموم مردم چین بوده است اما نرم افزار کامل اف‌اس‌دی که باید با قوانین امنیت داده این کشور مطابقت پیدا کند، در دسترس عموم نیست.

به نظر می رسد ماسک در این سفر دو روزه که روز دوشنبه به پایان رسید، در اهداف خود پیشرفت کرده است.

روز یکشنبه، انجمن خودروسازان چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای مدل 3 و Y تسلا با الزامات امنیت داده‌های چین مطابقت پیدا کرده‌اند.

ورود خودروهای این شرکت به برخی مناطق حساس چین قبلاً به دلیل نگرانی‌های امنیتی داده‌ها و جاسوسی ممنوع شده بود. از سال 2021، این شرکت ملزم شده است که داده های کاربران محلی را در یک مرکز داده در داخل این کشور ذخیره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان