Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشیر عالیشاه گفت: با اجرای طرح دوشنبه‌های پرمهر 180 میلیون تومان در سطح استان جمع‌آوری شد و از این پول توانستیم برای دو یتیم که از نعمت پدر محروم بودند مسکن بسازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه امشب در مراسم افتتاح 33 مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با بیان اینکه خانواده فقرا و نیازمندان ولی نعمت هستند و با خدا ارتباط دارند و و آنقدر عزیز هستند که اگر کسی به آنها توجه نداشته باشد مسلمان نیست، اظهار کرد: نیازمندان واقعی ما هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تاکید بر اینکه باید در بین مسئولین روحیه جهادی وجود داشته باشد، بیان کرد: باید در نیکوکاری و بین مسئولان یک جهادی به وجود بیاید و در جهاد نیکوکاری اگر یک دانش آموز ترک تحصل کند ما مقصریم و باید تمام زمینه‌ها را فراهم کنیم تا این دانش آموزان بتوانند از فضای آموزشی آموزش و پرورش بهر ببرند.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران، خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا به دانش آموزانی که نیاز به حمایت دارند این خدمات ارائه شود.
 
عالیشاه با بیان اینکه آموزش فرهنگ خیر و احسان را باید از دانش آموزان شروع کنیم، تصریح کرد: در طرح دوشنبه‌های پرمهر در تمامی مدارس استان صندوق صدقات گذاشتیم تا این فرهنگ جا بیفتد که این صدقه سپر بلااست و اگر دست دوست خود را بگیرید خداوند دست شما را هم می‌گیرد.
 
وی افزود: با اجرای این طرح 180 میلیون تومان در سطح استان جمع‌آوری شد و از این پول توانستیم برای دو یتیم که از نعمت پدر محروم بودند مسکن بسازیم.
 
عالیشاه با بیان اینکه برای آخرت خود برنامه ریزی کنیم و هر چه در راه رضای خدا دادیم اثراتش را دیدیم، گفت: در طرح امواج بهشت 10 هزار و 400 کلاس درس به نام همین تعداد شهدای استان نامگذاری می‌شود.
 
وی با اشاره به وجود 94 هزار کارمند در استان که 16 هزار نفر آنها حامی هستند، بیان کرد: اگر 75 هزار کارمند استان ماهیانه مبلغ 10 هزار تومان کمک کنند می‌توانیم سرانه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد را دو برابر کنیم.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران در پایان خاطرنشان کرد: برای دانش آموزانی که نیاز به ابزار آموزشی دارند قرار شد تبلت ایرانی بگیریم که نصف مبلغ را کمیته امداد شهرستان تهیه کند و مابقی توسط اداره کل تامین مالی شود.
 
حسین منفردی فرماندار میاندورود نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع برای یک جامعه امنیت است، افزود: نباید در شرایط سخت جامعه آموزش و کمک به نیازمندان فراموش شود.
 
منفردی اظهار کرد: نیکوکاری یک فعل شایسته است و زمانی تحقق پیدا می‌کند که نگرش و اندیشه شایسته‌ایی شکل بگیرد و اندیشه و نگرش شایسته در جامعه می‌تواند مستمر باشد که از کودکی و نوجوانی شکل بگیرد.
 
وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که نیاز به 751 تبلت داریم که 200 نفر هیچ قدرت پرداختی ندارند که 110 دستگاه تهیه شده است و در تلاش هستیم 90 تبلت باقی مانده تهیه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم

به گزارش جماران؛ صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم،ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است: 

*بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد،آیین نامه توسعه و تقویت مهارت های دانش آموزان.

*هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

*امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

*اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه های سراسر کشور باشیم. 

*همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

*کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

*ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد