Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد قطعاً این باشگاه شیطنت برخی افراد داخلی برای محرومیت باشگاه را پیگیری خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی رسول‌پناه در حاشیه مراسم برگشت تیم پرسپولیس از قطر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: با اینکه بی‌لطفی نسبت به آل‌کثیر شد، بچه‌ها خدا را شکر زحمت کشیدند و غیرتمندانه بازی کردند، حماسه آفریدند و بعد از 120 دقیقه النصر را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شکایت باشگاه النصر و همچنین پرداخت مطالبات برانکو توضیح داد: متأسفانه حاشیه ایجاد می‌کنند، شکایت‌شان اصلاً وارد نیست و مسائل حقوقی را کاملا پیگیری می‌کنیم. در مورد برانکو هم قرار است تا چند روز آینده مطالبات این مربی را به طور کامل و یک‌جا پرداخت کنیم. منتظریم او بدهی‌اش را به دلار اعلام کند که به طور کامل پرداخت کنیم. الان هم دنبال فرمول انتقال پول هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد ناراحتی بازیکنان این تیم از مشکلات مالی، گفت: بازیکنان واقعا حق دارند. شما می‌دانید ما از لحاظ مالی چه مشکلاتی داشتیم و شرایط سختی بر باشگاه حاکم بود، ما توانستیم با این شرایط تا به اینجا برسیم. قبول داریم شرایط بازیکنان سخت است اما سعی می‌کنیم این مشکلات را جبران کنیم اما زمان می‌برد. روزی که من باشگاه را تحویل گرفتم،‌ می‌دانید چه شرایطی بود و الان چه شرایطی وجود دارد. قطعا بازیکنان حق‌شان است  و مطالبات‌شان را می‌خواهند. ارزش‌ آن‌ها زیاد است و ما هم جبران خواهیم کرد.

رسول‌پناه در مورد دریافت پاداش صعود به فینال از AFC و راه انتقال این پول به باشگاه بیان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند فردا صبح به ما پول می‌دهند. این پول بعد از فینال است و چون دچار تحریم هستیم، پروسه انتقال آن زمان‌بر است.

وی در واکنش به سوالی درباره اینکه داستان پاداش های دوره گذشته باشگاه پرسپولیس این‌بار تکرار نشود، گفت: قطعا ما وقتی AFC این پول را واریز کند شفاف‌سازی می‌کنیم و همه اطلاعات را در اختیار هواداران می‌گذاریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد شجاع خلیل‌زاده و بحث پینشهادات جدید این بازیکنان عنوان کرد: نه تنها شجاع، بلکه تمام بازیکنان ارزشمند هستند. نه تنها بازیکنان، بلکه یحیی گل‌محمدی هم پیشنهاد دارند. بازیکنان ما در سطح آسیا ارشمند هستند و قطعا پیشنهادات خوبی دارند، ولی سعی‌مان است که همه بازیکنان را حفظ کنیم.

رسول‌پناه درباره بحث شیطنت برخی افراد داخلی و ارسال اطلاعات به تیم های عربی برای محرومیت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ما پیگیری حقوقی می‌کنیم. این بحث امنیت ملی است. پرسپولیس نماینده ایران است و الان بحث ملی و پرچم سه رنگ کشور است. هر کسی هم تحت هر رنگی باشد،‌ خدایی نکرده بفهمیم شیطنتی انجام شده باشد. قطعا پیگیری می‌کنیم.

نوراللهی: برای پاداش بازی نکردیم/ امیدوارم این بار قهرمان آسیا شویم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس مهدی رسول پناه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»