Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@08:49:52 GMT

قیمت آپارتمان‌های منطقه ۱۲ تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۲۰۵

قیمت آپارتمان‌های منطقه ۱۲ تهران +جدول

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ منطقه 12 یکی از مناطق قدیمی تهران در مرکز شهر است. بافت شهری این منطقه قدیمی بوده و مراکز سیاسی، ابنیه‌های تاریخی، مراکز خرید و... متعددی در این منطقه وجود دارد. آبشار، ارگ پامنار، امین حضور، بازار، بهارستان، سنگلج درخونگاه، فردوسی، قیام، کوثر، تختی و... از محله‌های این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مسکن در منطقه12 تهران در بازه قیمتی متوسطی قرار دارد. در یک ماه اخیر، آپارتمان‌های منطقه12 بین 2میلیون و 500هزار تومان تا 44میلیون تومان معامله شد. گران‌ترین آپارتمان در محله ارگ پامنار و ارزان‌ترین نیز در محله تختی معامله شد.

فردوسی لاله‌زار یکی از محله‌های منطقه12 است. از ابتدای شهریور ماه تاکنون آپارتمان‌های فردوسی بین متری 13 تا 40میلیون تومان معامله شد. یک واحد آپارتمان 145متری و 49سال ساخت در این محله متری 13میلیون و 400هزار تومان معامله شد.

قیام در ناحیه5 منطقه12 شهرداری واقع شده است. قیمت مسکن برای واحدهای معامله‌شده این محله بین 13 تا 25میلیون تومان متغیر بوده است. یک واحد آپارتمان 44متری و 16سال ساخت متری 13میلیون و 157هزار تومان و یک واحد 107متری و یک سال ساخت متری 25میلیون و 782هزار تومان معامله شد.

محله بهارستان یکی از محله‌های قدیمی و معروف تهران است. آپارتمان‌های این محله بین 8 تا 39میلیون تومان معامله شد. یک واحد 79متری و 11سال ساخت متری 20میلیون و 400هزار تومان، یک واحد 107متری و نوساز متری 23میلیون تومان و یک واحد 100متری و دو سال ساخت متری 21میلیون و 500هزار تومان معامله شد. قیمت مسکن در این محله در بازه بالایی نسبت به سایر محله‌های منطقه 12 است.

قیمت مسکن در محله بازار در بازه متوسطی قرار دارد و در یک ماه و نیم اخیر واحدهای این محله بین هفت تا 15میلیون تومان معامله شد. یک واحد 59متری و شش سال ساخت در این محله متری 12میلیون و 474هزار تومان معامله شد. همچنین یک واحد 80متری و 9سال ساخت متری 15میلیون و 202هزار تومان به فروش رفت.

آپارتمان‌های مختاری تختی در بازه قیمتی 2.5 تا 17میلیون تومان معامله شد. یک واحد آپارتمان 54متری و هفت سال ساخت متری 13میلیون و 483هزار تومان و یک واحد 53متری و نه سال ساخت متری 10میلیون و 992هزار تومان به فروش رفت.

کوثر یکی دیگر از محله‌های منطقه12 است. آپارتمان‌های این منطقه در بازه سه تا 25میلیون تومان به فروش رفت. یک واحد 100متری و نوساز متری 14میلیون و 300هزار تومان و یک واحد آپارتمان 47متری و 15سال ساخت متری 11میلیون و 375هزار تومان معامله شد.

درخونگاه یکی از محله‌های قدیمی تهران است که با نام شهید اکبرنژاد شناخته می‌شود. قیمت مسکن برای واحدهای معامله‌شده این محله بین 7 تا 29میلیون تومان متغیر بوده است. (از ابتدای شهریور تا کنون) یک واحد 64متری و پنج سال ساخت در این محله متری 11میلیون و 130هزار تومان و یک واحد 86متری و یک سال ساخت متری 11میلیون و 912هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای محله امین حضور در این مدت بین 6 تا 8میلیون تومان، در محله آبشار درمار بین 10 تا 20میلیون تومان و در محله ارگ پامنار بین 10 تا 44میلیون تومان متغیر بوده است. لازم به ذکر است گران‌ترین آپارتمانی که در یک ماه و نیم اخیر در منطقه 12معامله شد، در محله ارگ پامنار بوده است.

پربیننده ترین قیمت جدید آپارتمان در کیش آغاز مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن حداقل هزینه ساخت یک متر‌مربع آپارتمان چقدر است؟ قیمت مسکن باز هم بالا می‌رود آپارتمان‌های نوساز منطقه۸ تهران چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت مسکن قیمت مسکن قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 درخونگاه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت یک واحد آپارتمان تومان معامله شد تومان و یک واحد سال ساخت متری محله بین قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

برهمین اساس، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
به گزارش مهر، اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900902

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول