Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، با اشاره به اجرای محدودیت های کرونایی به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: روسای ادارات و دستگاه های اجرایی با اولویت کارکنان دارای بیماری های زمینه ای و بانوان می توانند در این هفته از ۳۰ تا ۵۰ درصد کارکنان به صورت دورکاری به‌کارگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان سیر صعودی به خود گرفته است، افزود: برای کنترل بیماری محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته در استان اجرا می شود.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از روند نظارت ها بر نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی، تصریح کرد: عملکرد ضعیف فرمانداران و دستگاه های اجرایی به گونه ای است که انگار کرونا به پایان رسیده است به طوری که وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: برای کاستن از تلفات کرونا و پایان محدودیت ها به همکاری مردم و اهتمام جدی متولیان امر نیاز داریم.

شهریاری گفت: میزان استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی و مراکز خرید به زیر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: کسانی که دستور العمل های بهداشتی را در ادارات و جامعه رعایت نمی کنند به اقتصاد، فرهنگ و آموزش لطمه می زنند.

شهریاری بر تقویت نظارت ها از سوی فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: احساس مسئولیت اجتماعی کلید غلبه بر کروناست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی عملکرد ارومیه بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است