Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@16:04:34 GMT

جزئیات اکران فیلم «درخت گردو»

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۴۱۸

جزئیات اکران فیلم «درخت گردو»

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی شایسته، سخنگوی شورای صنفی نمایش، امروز خبر از اکران یک هفته‌ای « درخت گردو » ساخته محمدحسین مهدویان در کردستان خبر داد، این در حالی است که شرط آکادمی اسکار برای ورود فیلم‌ها، اکران یک هفته‌ای آثار به صورت تجاری است.

علی سرتیپی، پخش‌کننده فیلم سینمایی «درخت گردو» درباره تقاضای این فیلم برای شرکت در اسکار گفت: «فیلم «درخت گردو» سه ویژگی مهم برای حضور در این رویداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم از یک بازیگر بین‌المللی برخوردار است، درواقع پیمان معادی بازیگر این فیلم چهره‌ای جهانی دارد که می‌تواند در موفقیت فیلم تاثیرگذار باشد، ضمن این‌که سلیقه اسکار چنین است که فیلم‌های بیگ پروداکشن را برگزیند که «درخت گردو» از این موضوع هم برخوردار است.»

وی در ادامه گفت: «از سوی دیگر، این فیلم، موضوعی انسانی و جهانی و قابل درک برای همه دارد، از همین رو ما درخواست نمایش یک هفته‌ای آن را کردیم تا بتوانیم متقاضی حضور باشیم.»

مهران مدیری، پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و… در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «درخت گردو» به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی آمده است: «سردشت بمباران شیمیایی شده، شهر گرفتار فاجعه شده، قادر باید خانواده‌اش را نجات دهد.»

محمدحسین مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای این از آن خود کردند.

در حال حاضر سه فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، «شنای پروانه» ساخته محمد کارت و «جنایت بی‌دقت» ساخته شهرام مکری دیگر گزینه‌های جدی نمایندگی سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۱ محسوب می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: درخت گردو علی سرتیپی محمدحسین مهدویان درخت گردو درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری تازه از پیمان معادی و سحر دولتشاهی در پشت صحنه سریال جدیدشان یعنی «افعی تهران» منتشر شد؛ این تصویر بسیار در فضای مجازی دیده شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو