Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین از سفر قریب الوقوع یک هیئت مذاکره کننده از سوی این جنبش به دمشق برای انجام یک سری مذاکرات آشتی ملی خبر داد.این مذاکره پیش زمینه ای برای برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شهاب نیوز، «جبرئیل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین از سفر قریب الوقوع یک هیئت مذاکره کننده از سوی این جنبش به دمشق برای انجام یک سری مذاکرات آشتی ملی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرف های این گفتگو اعضای جنبش جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، جبهه دموکراتیک و جبهه مردمی –فرماندهی کل هستند. هدف از انجام این گفتگوها آماده سازی این جنبش ها برای حضور در روند انتخابات سراسری فلسطین است.

شیطنت دوباره تل‌آویو علیه بغداد هم‌زمان با تأکید عراقی‌ها بر حمایت از فلسطین

الرجوب همچنین گفت: با حضور رهبران جنبش حماس تاکید شد تا 6 ماه آینده انتخابات مجلس قانون گذاری، ریاست جمهوری و شورای ملی برگزار گردد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هیئت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هیئت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مورایس رسماً سرمربی سپاهان شد

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود