Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر مربی تیمی بود که یکی از بدترین نتایج تاریخ منچستریونایتد را رقم زد. انواع و اقسام رکوردهای منفی در تقابل با اسپرز رقم خورد، تا هواداران یونایتد نگران تر از همیشه، شاهد عملکرد تیم محبوبشان باشند.

تاتنهام موفق شد در یک دیدار کاملاً برتر با نتیجه 6-1 از سد منچستریونایتد عبور کرد، تا یکی از سنگین ترین شکست های شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات جالب این دیدار به شرح ذیل است:

شکست 6-1 منچستریونایتد مقابل تاتنهام هاتسپر، سنگین ترین شکست منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر انگلیس بود. این تیم برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس با اختلاف 5 گل شکست می خورد و این شکست نیز در کارنامه این باشگاه به عنوان سنگین ترین شکست تاریخشان در لیگ برتر ثبت می شود. منچستریونایتد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ باشگاه دو دیدار ابتدایی خانگی اش در مسابقات لیگ را با شکست به اتمام می رساند. آخرین بار در سال 1986 و تحت هدایت روی اتکینسون این موضوع رخ داده بود. منچستریونایتد برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس، در یک مسابقه 6 گل دریافت می کند. 1996 مقابل ساوتهمپتون، 2011 مقابل منچسترسیتی و 2020 مقابل تاتنهام. منچستریونایتد برای دومین بار در تاریخ باشگاه، 10 گل در سه دیدار ابتدایی اش در لیگ دریافت می کند. تاتنهام اولین تیم از نوامبر 1957 است که در نیمه اول یک مسابقه لیگ در استادیوم اولدترافورد موفق می شود چهار گل به ثمر رساند. آخرین بار نیز خود تاتنهام در جریان برد 4-3 مقابل منچستریونایتد موفق به این کار شده بود. منچستریونایتد برای اولین بار از 2 می 1990، چهار گل در نیمه اول یک مسابقه لیگ دریافت می کند. ناتینگهام فارست در جریان برد 4-0 خانگی آخرین تیمی بود که چنین کاری کرده بود. ژوزه مورینیو با بهترین برد یک مربی مقابل تیم سابقش در لیگ برتر انگلیس مساوی کرد. ژوزه مورینیو موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 6-1 شکست دهد و پیش از این برندان راجرز در فوریه 2013 با لیورپول موفق شده بود سوانزی را 5-0 از پیش رو بردارد. تعداد گل های سون هیونگ مین در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به عدد 6 رسید. سون هیونگ مین در چهار بازی اش در تمامی رقابت های فصل جاری آمار 7 گل و 3 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. تعداد پاس گل های هری کین در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به عدد 6 رسید. هری کین با ثبت 3 گل و 6 پاس گل، در 9 گل تیمش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار بوده است. تنها تیری آنری مهاجم آرسنال در فصل 2003/04 با تاثیرگذاری بر روی 10 گل تیمش در 4 هفته ابتدایی، عملکرد بهتری نسبت به هری کین در فصل جاری به جای گذاشته است. زوج هری کین و سون هیونگ مین با همکاری هم 26 گل در لیگ برتر انگلیس به ثبت رسانده اند. این زوج پنجمین زوج موفق تاریخ لیگ برتر است. اخراج دقیقه 28 آنتونی مارسیال، به سریع ترین اخراج یک بازیکن منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد در مسابقات لیگ برتر انگلیس تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد 1-6 تاتنهام / عکسی برای ثبت در تاریخ

منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ سیلی محکم مورینیو به شیاطین خفته

خلاصه بازی منچستریونایتد 1-6 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2020/21)

هری کین: کاملا آماده تقابل با منچستریونایتد بودیم؛ می خواهم تا جای ممکن گلزنی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ لیگ برتر انگلیس بار در تاریخ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و تاتنهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و تاتنهام‌

لیگ برتر انگلیس (لیورپول - تاتنهام) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه ‌

کد خبر 750666

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)