Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:16:36 GMT

پاسخ متفاوت گل‌محمدی به سئوال استعفا می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۵۶۸

پاسخ متفاوت گل‌محمدی به سئوال استعفا می‌دهد

ایسنا: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت کاروان این تیم به ایران، در فرودگاه امام خمینی و در جمع خبرنگاران درباره صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اول باید خدا را شکر کنم. لطف خدا شامل حال ما شد و خیلی به ما کمک کرد. با تمام مشکلات به قطر رفتیم و ادامه دادیم. مشکلاتی قبل از خروج از کشور داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حتی مشکلات خروج از کشور هم داشتیم. بازی‌های ما سخت شروع شد چون تیم آخر جدول بودیم. توانستیم به عنوان تیم اول صعود کینم و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان با غیرت بازی کردند و همت کردند و شرف و آبرو گذاشتند و خیلی تلاش کردند تا از گروه صعود کنیم. در مراحل بعدی هم تیم‌های السد، پاختاکور و النصر تیم‌های خیلی خوبی بوند. این‌ها غول‌های آسیا هستند. این تیم‌ها اسیر غیرت بازیکنان و دعای هوداران‌مان شدند. از همه هواداران تشکر می‌کنم که از ما به خوبی استقبال کردند.

او ادامه داد: از پیشکسوتان هم تشکر می‌کنم که امشب به اینجا آمدند و ما را شرمنده کردند. وظیفه ما بود که به دست‌بوسی آن‌ها برویم. آقای پروین عزیز، ‌آقای کلانی و آقای خوردبین واقعا ما را شرمنده کردند. از طرف فدراسیون هم آقای نبی به اینجا آمدند. من از تک‌تک‌شان ممنونم. به خاطر این استقبال از طرف پیشکسوتان پرسپولیس و بزرگان فوتبال ایران غافلگیر شدم.

گل‌محمدی درباره اخبار مربوط به استعفایش هم گفت: الان نمی‌خواهم زیاد درباره مشکلات صحبت کنم. مشکلات زیادی بوده و الان هم هست. باید ببینیم در این چند روزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. دوست داریم هواداران با آرامش از صعودمان به فینال لذت ببرند. فکر می‌کنم فرصت هست تا درباره این مسائل صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به باشگاه نامه استعفا داده است یا خیر هم توضیح داد: این چند روز هم فرصت استراحت و هم فکر کردن بیشتر وجود دارد. منتظریم باشگاه به تعهداتش عمل کند. امیدواریم که اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ بدهد. بازیکنان گلایه دارند. من هم گلایه دارم ولی الان زمانش نیست و فرصت برای حرف زدن درباره این مسائل هست. الان نمی‌خواهم با احساسات هواداران بازی شود. اجازه بدهیم از رسیدن به فینال لذت ببرند.

پرسپولیسی‌ها در فرودگاه پاداش گرفتند

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال پیشکسوتان و هواداران وارد ایران شد.

به گزارش ایسنا، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا عازم دوحه شده بود، امشب (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی به تهران بازگشت.

مهدی علی نژاد، علی پروین، مهدی محمد نبی، حسین کلانی، محمود خوردبین و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در فرودگاه امام خمینی به استقبال کاروان تیم پرسپولیس آمدند.

مسئولان و پیشکسوتانی که در فرودگاه حضور پیدا کردند با دادن گل به پرسپولیسی‌ها، از آن‌ها استقبال کردند.

پاداش برد پرسپولیس مقابل النصر در فرودگاه به اعضای تیم داده شد.

حدود ۸۰۰ هوادار پرسپولیس با حضور در فرودگاه اعضای تیم پرسپولیس را تشویق کردند.

باقری:کوچکترین نقش را در موفقیت پرسپولیس دارم/روی قولم در مورد شجاع هستم/حضورم در تیم ملی منتفی است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مواظب تیم هستم و سعی می کنم اگر کسی مشکلی داشت آن را حل کنم و گرنه کوچکترین نقش را در موفقیت تیم داشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریم باقری بعد از بازگشت پرسپولیس در فرودگاه امام(ره) در خصوص حضور دوباره اش در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جا دارد از همه عوامل تیم، بازیکنان و ... تشکر کنم چون فوق العاده زحمت کشیدند. هر 3 روز بازی کردن خیلی سخت است ولی بازیکنان ما نشان دادند لیاقت حضور در فینال را داشتند. امیدوارم تا روز فینال خوب آماده شویم و قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در خصوص حواشی قبل از بازی با النصر و ادامه تحرکات تیم عربستانی گفت: امیدوارم مسئولان و باشگاه سریعتر این قضیه را رفع و رجوع کرده و مسائل را جمع کنند.قبل از بازی اتفاقی برای تیم افتاد که خیلی جالب نبود ولی این مساله باعث شد انگیزه بازیکنان ما چند برابر شود. دیدید که در 120 دقیقه چه فوتبالی بازی کردیم و کار سختی را انجام دادیم. این یک هدیه به هواداران تیم بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد:گل محمدی تمام نقاط فنی را به بازیکنان گوشزد کرد و آنها را خوب آنالیز کردیم و در نهایت آنها را شکست دادیم.

وی در خصوص اینکه او را یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر می دانند اظهار داشت:من کوچکترین عضو این باشگاه هستم و این حرفم واقعی است. من کنار بچه ها هستم و سعی می کنم اگر بازیکن مشکلی داشته باشد آن را حل و فصل کنم. مواظب تیم هستم وگرنه من کوچکترین نقش را در موفقیت تیم داشتم. بازیکنان، گل محمدی و پیروانی تلاش خیلی زیادی کردند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

باقری در خصوص اینکه خیلی از تیم ها آرزو دارند تیمشان یک کریم باقری داشته باشد عنوان کرد: دوستان لطف دارند و همه تیم ها بزرگ تر دارند. تلاش من این است که کمک حال بچه ها باشیم.

وی در خصوص اینکه خلیل زاده از مشکلات ناراحت است اما وی قول داده شجاع را در پرسپولیس حفظ کند گفت: بله، من رو حرفم هستم و ان شاالله سر فرصت با خلیل زاده به باشگاه می روم و مسائل را حل و فصل می کنم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا حضورش در تم ملی منتفی شده گفت:بله منتفی شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فرودگاه امام گل محمدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است