Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ خودش را مقصر شکست مقابل تاتنهام می داند.

تاتنهام موفق شد در یک دیدار کاملاً برتر با نتیجه 6-1 از سد منچستریونایتد عبور کند، تا یکی از سنگین ترین شکست های شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس رقم خورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد پس از شکست سنگین مقابل تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد، راجع به این شکست و شرایط بازی گفت:

شرم آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستان خود را بالا می گیرم. مقصر این شکست من هستم. این منچستریونایتد نیست. شما با وجود این اشتباهات فردی و چنین عملکردی نمی توانید در بازی ها پیروز شوید.

سولسشر راجع به درگیری اریک لاملا و آنتونی مارسیال و اخراج مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ گفت:

اگر لاملا پسر من بود باید به مدت دو هفته فقط نان و آب می خورد! او باید یک عمل جراحی روی گلوی خود انجام دهد. واکنش آنتونی (مارسیال) بدون هیچگونه بهانه‌ای بد بود. اگر لاملا یکی از بازیکنان من بود، او را آنقدر آویزان می کردم تا خشک شود! 

در نیمه دوم، آنطور که من امیدوار بودم، جنگنده ظاهر نشدیم و ما باید همه چیز را در این مسابقه مورد بررسی قرار دهیم. من مسئول این شکست هستم. چینی شکستی آزار دهنده و شرم آور است. قول می دهم هر کاری که از دستم بر می آید را انجام دهم تا همه چیز را تغییر دهم. این بدترین روز در تاریخ منچستریونایتد نیست.  

سولسشر در رابطه با نقل و انتقالات نیز گفت:

باید هر آنچه که در اختیار داریم را مدیریت کنیم. این بازیکنان از آنچه که ما نشان می دهیم، بهتر هستند و ما باید به عنوان یک گروه در کنار یکدیگر مبارزه کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی فردا بسته خواهد شد و پس از آن، همه چیز را خواهیم دانست. 

همچنین بخوانید:

منچستریونایتد 1-6 تاتنهام / عکسی برای ثبت در تاریخ

منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ سیلی محکم مورینیو به شیاطین خفته

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند