Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «عنایت داوودی» از نویسندگان استان مازندران با حضور در محل کار «شهیمه صفایی» معلم آیلاند آستارایی به پاس زحمات ۴۸ ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت، سومین کتاب خود را پس از رونمایی در دبستان دخترانه خواجه‌نصیر به ایشان اهدا کرد.   

سومین کتاب این نویسنده مازندرانی با عنوان «بازیابی و پرورش خلاقیت در کودکان» در یک‌هزار نسخه توسط انتشارات هاوژین به قیمت ۳۵ هزار تومان در ساری به چاپ رسیده که شیرینی اهدای کتاب به پرچم‌دار سنگر تعلیم و تعلیم، مسیر طولانی ساری به آستارا را برای این نویسنده خوش‌ذوق، کوتاه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسنده کتاب بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان در جریان اهدای این کتاب به معلم آیلاند آستارایی با بیان اینکه بین استان مازندران و گیلان مراودات فرهنگی زیادی وجود دارد، اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش مازندران و گیلان از پیشنهاد بنده مبنی‌بر اهدای کتاب به معلم فداکار آستارایی استقبال و از آن حمایت کردند.  

عنایت داوودی با بیان اینکه نخستین کتاب خود را به معلم پایه اول ابتدایی تقدیم کرده‌ام، تصریح کرد: همه یاید گرفته‌ایم قدردان افرادی باشیم که با تمام سختی‌ها و مشکلات برای تعلیم و تربیت ما زحمت کشیده‌اند و قدرانی از زحمات ۳۰ ساله آن‌ها یک تکلیف شرعی و الهی بر دوش ما است.

نویسنده خوش‌ذوق مازندرانی پس از اهدای کتاب خود به معلم آیلاند آستارایی، لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان مازنداران را به ایشان تقدیم کرد و گفت: بنده به نیابت از فرهنگیان و مردم استان مازندران امروز اینجا حضور دارم تا شاگردی کسی را بکنم که در سخت‌ترین شرایط‌ممکن دست از آموزش نکشید.

مجید علی‌پور رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در جریان تجلیل از زحمات معلم آیلاند آستارایی، اقدام شهیمه صفایی را در استفاده از ابزارهای نوین آموزشی توأم با صداقت دانست و اظهار کرد: این اقدام صفایی، برکات زیادی را برای آموزش و پرورش به همراه داشت.

پینار الوان‌پور یکی از دانش‌آموزان شهیمه صفایی در پایه ششم ابتدایی که هم‌اکنون در دبیرستان هیأت‌امنایی شهید علی‌انصاری مشغول تحصیل است نیز با حضور در جایگاه، در وصف زحمات 48 ساله معلم فداکار خود به دکلمه‌خوانی پرداخت و با بهترین الفاظ آموزگار سال قبل خود را خطاب قرار داد.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جریان تجلیل از زحمات معلم آیلاند آستارایی اظهار کرد: آموزش و پرورش تداوم آموزش در فضای مجازی و شکل‌گیری شبکه اجتماعی دانش‌آموز را مرهون فعالیت‌های این معلم فداکار در دوران کرونایی می‌داند که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش فارس، «عنایت داوودی» از نویسندگان خوش‌ذوق مازندرانی در مقدمه سومین کتاب خود تحت‌عنوان «بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان» به اسم «شهیمه صفایی» معلم آیلاند آستارایی اشاره و از زحمات ۴۸‌ساله ایشان در سنگر تعلیم و تربیت قدردانی کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب مازندران معلم کودکان آموزش و پرورش کتاب خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نظری شامگاه دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان ۲۴ هزار فرهنگی دارد که امسال از بین ۳۲ استان کشور، ۱۴ استان معلم نمونه کشوری داشت و سهم استان گلستان دو معلم نمونه کشوری بود این در حالی است که در سال قبل معلم نمونه کشوری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه معلمان گلستان دارای همت بالا و کار بلد هستند، افزود: امسال برای انتخاب معلم نمونه شرایط تغییر کرده است، معلم نمونه کاملاً عملی و به صورت آزمون و تدریس و شاخصه هایی که مد نظر بود انجام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در خصوص اعتبارات آموزش و پرورش هم گفت: در سفر اول رییس جمهور حدود ۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم اما در سفر دوم با کمک مسوولان هزار میلیارد تومان مصوبه گرفتیم که رشد پنج برابری نسبت به سفر اول داشتیم.

وی افزود: این مصوبات نوید اتفاقات خوب در حوزه های مختلف آموزش و پرورش دارد که در بخش نرم افزاری و هم سخت افزاری می‌توانیم استفاده کنیم و در حال حاضر ۶۰ درصد مصوبه اول تحقق پیدا کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در جذب نیرو در قالب ماده ۲۸، در سال های قبل بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ نفر بود اما در سال ۱۴۰۱ نزدیک به هزار و ۳۰۰ نفر جذب داشتیم و امسال هم با چند آزمونی که داریم بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر جذب آموزش و پروش خواهند شد که با این آمار، رشد ۹۰ درصدی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در جذب نیرو حساسیت خاصی را در نظر گرفته ایم که با اعلام جذبی که شکل گرفته، باهوش ترین و باسوادترین معلمان از استان گلستان بود.

کد خبر 6092557

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای