Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از اقتصادنیوز آمار امروز ۱۳ مهر چهار رکورد جدید را ثبت کرد. در مقایسه‌ای که مجموع آمار هفتگی از ابتدای ورود کرونا به ایران تا نیمه مهر را در بر می‌گیرد مشاهده می‌شود که مجموع آمار هفتگی ابتلا به کرونا در روز جاری به بالاترین حد خود رسیده است.

قرمزترین هفته کرونا؛ رکورد مبتلایان هفتگی شکست

وزارت بهداشت آمار جانباختگان بر اثر کرونا را در روز جاری ۲۱۱ نفر و مبتلایان روزانه به این بیماری را ۳ هزار و ۶۵۳ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص آمار هفتگی کرونا نشان می‌دهد مجموع مبتلایان از یکشنبه گذشته تاکنون به ۲۵ هزار و ۳۲۴ نفر رسیده است که این رقم رکوردی دراین حوزه محسوب می شود.

سیاه‌ترین هفته کرونا در دوماه اخیر

مجموع آمار جانباختگان کرونا نیز در یک هفته گذشته به میزان هزار و ۳۶۸ نفر رسید این رقم بیشترین مقدار دو ماه اخیر است. پیش از آن قله فوتی‌های هفتگی کرونا در نیمه مرداد رخ داده بود. روند این آمار نشان می‌دهد که مجموع فوتی‌های هفتگی در حال نزدیک شدن به قله میانه تابستان ۹۹ است.

دومین رکورد تست‌های هفتگی کرونا

مجموع تست‌های روزانه در یک هفته نیز در روز جاری رکورد دیگری را ثبت کرد.  هفته اخیر با مجموع ۱۹۰ هزار و ۶۰۲ تست دومین رکورد بالاترین تست را ازآن خود کرد. در این خصوص اولین هفته تابستان با ۱۹۱ هزار و ۲۵۶ مورد دارای بیشترین میزان هفتگی تست از ابتدا تاکنون بوده است. 

ورود نسبت به بهبودی به ابتلای روزانه به محدوده قرمز

در بررسی روزانه آمار، نتایج یکشاخص دیگر نیز وضعیت را قرمز توصیف می‌کند. در آمار اعلام شده در حوزه کرونا متغیری که می‌تواند دریچه دیگری از آمار کرونا را بروی تحلیلگران بگشاید نسبت بهبودی روزانه به ابتلای روزانه است. این متغیر هر چه مقدار بالاتری داشته باشد وضعیت بهتری را توصیف می‌کند. پایین آمدن این متغیر می‌تواند نتیجه این دو عامل باشدکاهش میزان بهبودی روزانه یا افزایش ابتلای روزانه.

در مقایسه روزانه این آمار از نیمه فروردین تا نیمه مهر مشاهده می‌شود که پس از آنکه این نسبت قله ای را در اوایل تابستان تجربه کرد اکنون دوباره در حال کاهش بوده و به ۸۲.۶ درصد رسیده است. این رقم می تواند نگران کننده باشد.

با بررسی آمار موجود به نظر می‌رسدضعیت قرمز در ادامه فصل پاییز پایدار بماند. این آمار هشداری به مردم و مسئولان است که در سیاست‌های کلی مبارزه با کرونا اصلاحات اساسی ایجاد کنند.

کد خبر 554577 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی