Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سیزدهم مهر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلام این پنبه چرا پنبه گران نمیشه ارزون است. ما کشاورزان از ارزانی پنبه ضرر می‌کنیم باید چیکار کنیم. من کشاورزم خیلی پول خرج کردم برای پنبه سم و کود و آب خریدم وضع مالیم خوب نیست اگر پنبه ارزان شه خیلی ضرر می‌کنم من از کشاورزی خرج بچه‌هایم را می‌دهم لطفا پیگیری کنید؟ پنبه گران شه؟ این آبی که به پنبه می‌دم را خریده‌ام لطفاً پیگیری کنید قیمت پنبه بالا بره

 

سلام. خواهش می‌کنم پیگیری کنید چرا دولت جلوی فروش سهام عدالت کارگزاری‌ها رو گرفته و نمی‌گذارد بفروشند.
خیلی وقتِ با کارگزاری بانک تجارت تماس می‌گیریم و میگین دولت مجوز فروش رو ازشون گرفته یعنی از همه‌ی کارگزاری‌ها گرفته شده و اجازه فروش ندارند. خواهش می‌کنم لطف کنید پیگیری اگر جلوش رو گرفتن پس چرا آزاد کردن چرا با روح و روان مردم بازی می‌کنند از همه طرف باید ضرر کنیم. من ۷۰ روز ۵۹ روزه که ۶۰ درصد از سهام عدالتم رو فروختم و یک ریال هم برام واریز نشده نه‌تن‌ها برای من برای هیچ‌کس واریز نشده. خواهش می‌کنم هرچه زودتر پیگیری کنید. ممنون از زحمات بی‌پایان شما عزیزان

 

سلام خدمت آقای رضوانی و بقیه همکارانتان؛ خواهشا حرف‌های بنده رو به گوش آقای وزیر آموزش‌وپرورش برسانید. ما عده‌ای از نیرو‌های خدماتی قراردادی کار معین استان آذربایجان غربی شهر ارومیه هستیم و دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستیم. همان‌طور که خودتان مستحضرید برای ما افراد زحمتکش با این اوضاع وحشتناک تورم اقتصادی فقط تنها مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ما لحاظ شده که حق اولاد آقای وزیر هم نیست. مگر ما ایرانی نیستیم مگر ما انقلابی نیستیم. مگر ما خانواده نداریم. با این حقوق مگه میشه چرخه زندگی رو اداره کرد.


بنده یکی از ساکنین روستای خیط مجاور شرکت صنایع فولاد هستم. خواهشمندم کاری برایمان بکنید واسه زجری ک داریم از این شرکت و آلاینده هاش می‌کشیم. شما چند بار از کل اماکن روستا عکس و فیلم‌برداری کردید. منتها تا حالا ندانستیم نتایج به کجا رسیده. کل فرزندانمان اسم دارن.

 

سلام بیشتر از ۲۰ روز از آزمون تأمین اجتماعی می‌گذرد هنوز نتایج اولیه هم منتشر نشده اگر امکان داره پیگیری کنید خدا خیرتان بده


سلام خسته نباشید. چرا کسی نظارت ندارد رو گرانی‌ها در بازار گرانی گوشت کم بود گرانی برنج آوردن. الآن روغن ۵ کیلویی شده ۸۰ هزار تومان. یک دفعه گلوله بردارن همه رو بکشن دیگه چرا کم کم گران می‌کنند. صدای ما رو بگوش مسولین برسانید


با سلام مشکل آب روستای هرمانک ناسالم بودن آب آشامیدنی. لطفاً رسیدگی کنید.


به یغما بردن بستر رودخانه در ۳۰۰ متری پل امامزاده مختار (ع)، و وارد کردن خسارات جبران‌ناپذیر به محیط‌زیست، رودخانه و کشاورزان و ... اینجا کشاورزان بیچاره زورشان به این غارتگرا نمی‌رسه و هرساله با شروع فصل بارندگی به خاطر شیب زیادی که با برداشت ... قانونی حریم رودخانه انجام میشه رودخانه وحشی‌تر میشه و زمین‌های کشاورزی می‌شورد و می‌برد؛ و پل امازاده مختار نیز هرسال در خطر

باسلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم باشگاه خبرنگاران جوان می‌خواستم درمورد خبری که پخش میشه تو دنیای مجازی در مورد اینکه تحریم هستیم و یک کپسول هم از دارو‌ها نمیدن پس چجور این قطعات خودرو وارد میشه، ولی دارو وارد نمیشه؟ اگر هیچی نمی‌زارند بیاد ماهم بمب اتم درست کنیم ببینیم کی جلوی ما را می‌گیرد؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروندخبرنگار شبکه های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ گفت: با توجه به اینکه سطح زیرکشت درختان گردو در روستای دربید قابل توجه می‌باشد و برخی از درختان منطقه از ارقام کم محصول و کم کیفیت می‌باشد بحث اصلاح درختان گردو در این منطقه در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفت و بحث پیوند این درختان با ارقام پرمحصول مطرح شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح افزایش سودآوری و بهره وری در منطقه را شاهد باشیم.

طرح سرشاخه کاری درختان گردو با همکاری معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت امور باغبانی سازمان جهاد کشاروزی در روستای دربید که از روستا‌های ییلاقی شهرستان می‌باشد و سطح زیرکشت گردو قابل توجهی دارد اجرا شد.

پیوند سرشاخه کاری گردو یا عمل تغییر تاج درختان مسن به فعالیتی گفته می‌شود که با پیوند نوع رقم تاج درخت را تغییر داده و با این کار کیفیت و میزان عملکرد درخت را افزایش داد، در این کار پس از پیوند درخت به هر روشی باید تا یک سال از درخت مراقبت کرد؛ و از لحاظ چیدن و برداشت محصول بسیار راحتر می‌باشد؛ و باعث تولید یکدست و بالا رفتن بازار پسندی محصول خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی