Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:12:38 GMT

اصابت ۲ راکت به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۷۷۰۷

اصابت ۲ راکت به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد

منابع عراقی از اصابت ۲ فروند راکت به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع امنیتی در ساعات پایانی یکشنبه شب از اصابت دو فروند راکت به اطراف فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد.

بر اساس این گزارش، این منبع اظهار داشت که ۲ فروند راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره نکرد.

این در حالی است که سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق یکشنبه شب از دستیابی به سرنخ‌های مهمی درباره حملات راکتی به منطقه سبز بغداد خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرتیپ یحیی رسول اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق به سرنخ‌های مهمی در باره عاملان شلیک راکت به منطقه امنیتی سبز بغداد دست یافته اند.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق همچنین از دستور «مصطفی الکاظمی» برای تشکیل کمیته‌های تحقیقی به منظور شناسایی و معرفی عاملان شلیک موشک به سوی منطقه سبز امنیتی بغداد و شهروندان غیرنظامی خبر داد.

یحیی رسول همچنین اظهار داشت که عملیات اجرای قانون، اعمال اقتدار دولت و کنترل سلاح بی ضابطه ادامه دارد و تا زمان پایان درگیری‌های عشایری و با هماهنگی عشایر اصیل عراقی تداوم خواهد داشت.

وی افزود: اکنون زمان تأمین امنیت مراسم اربعین امام حسین (ع) است و بخش‌های مختلف نیروهای امنیتی باید امنیت مسیرهای پیاده روی زائران را تأمین کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان