Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فاضلی، معاون مالی بانک صادرات ایران گفت: وصول مطالبات از بدهکاران کلان ارزی و ریالی در بانک صادرات ایران، افزایش چشمگیری در درآمدهای غیر مشاع ایجاد کرده است که به صورت مستقیم به سهامداران بانک تعلق می‌گیرد و این روند وصول به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، احمد فاضلی با اشاره به انتشار صورت‌های مالی شش‌ماهه این بانک گفت: سودآوری بسیار بالا که نتیجه تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی و مستمر مدیریت و شبکه عظیم بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر بوده است، چهره قابل قبول و مطلوبی را به صورت‌های مالی شش‌ماهه و میان دوره‌ای این بانک بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اصلاح ساختار مالی بانک صادرات ایران ادامه داد: مدیریت هزینه‌ها به معنای واقعی آن یعنی تلاش برای مصرف بهینه منابع و تأکید بر آموزش کارکنان و بانکداری دیجیتال، آینده روشنی را برای بانک صادرات ایران رقم زده و باعث افزایش سودآوری پایدار این بانک می‌شود.

فاضلی با اشاره به افزایش چشمگیر منابع در بانک صادرات ایران گفت: منابع این بانک در مقایسه با سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته و به تبع آن میزان پرداخت تسهیلات رشد قابل توجهی داشته است.

معاون مالی بانک صادرات ایران با اشاره به برنامه‌های این بانک در بخش وصول مطالبات گفت: وصول مطالبات معوق از بدهکاران کلان ارزی و ریالی در بانک صادرات ایران با جدیت در حال انجام است که این امر افزایش چشمگیری در درآمدهای غیرمشاع بانک و منافع سهامداران ایجاد کرده و این روند با سرعت بیشتری تداوم خواهد یافت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران وصول مطالبات بانک صادرات پول نیوز وصول مطالبات تسهیلات سهامداران بانک صادرات ایران وصول مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت

منابع مردمی از ولسوالی مرغاب ولایت غور می‌گویند که سرازیرشدن سیلاب در بازار شورابه مرکز این ولسوالی خسارات مالی برجای گذاشته است.

منابع رسمی از ولایت غور تائید می کنند که در پی بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب در ولسوالی مرغاب این ولایت ۵۰ دکان تخریب شده و اجناس آنان از بین رفت.

همچنان گفته شده که یک باب دواخانه و یک دکان تیل فروشی نیز در پی سرازیرشدن سیلاب تخریب شده است.

گفته می شود راه های مواصلاتی این ولسوالی نیز به روی رفت‌وآمد بسته شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته