Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:39:36 GMT

تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۲۲۴

تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم در سنندج

ماموستا میرزایی از تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم به عنوان اصلی‌ترین کار کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) شهرستان سنندج خبر داد.

ماموستا میرزایی مدیر کانون فرهنگی نبی اکرم(ص) مسجد شهرک پردیس شهرستان سنندج امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان کردستان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری نبی‌اکرم(ص) سنندج یک دهه است که در این شهرستان فعالیت دارد، اظهار کرد: در طول ده سال اخیر این کانون فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی قابل توجهی به مخاطبان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه در ابتدای سال 98 همزمان با امام جماعت مسجد شهرک پردیس سنندج، مدیر مسوول این کانون فرهنگی شدم، افزود: با راه‌اندازی سایت بچه‌های مساجد ثبت نام از جوانان و نوجوانان از طریق این سامانه انجام می‌گیرد.

 

 

وی تعداد اعضای کانون یاد شده را 80 نفر دانست و خاطرنشان کرد: سعی براین است تا اعضای این کانون افزایش یافت و شاهد افزایش فعالیت نوجوانان و جوانان در این کانون فرهنگی هنری باشیم.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) شهرستان سنندج اعلام کرد: برگزاری مراسم‌های دینی و فرهنگی از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌های این کانون فرهنگی و تبلیغی است.

 

 

میرزایی اعلام کرد: در ایام کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر توانستیم با همکاری اعضای کانون و خیرین در ایجاد کردستان همدل یاری باشیم.

 

 

وی اضافه کرد: چندین سال اخیر فعالیت کانون‌ها ساماندهی خاصی نداشت اما با مطرح شدن فهما فعالیت کانون‌ها منسجم شد و امید که تداوم داشته باشد.

 

 

وی تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم را از تفاوت این کانون با سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج دانست و گفت: دوره حفظ قرآن کریم در این کانون فرهنگی هنری در سطوح مختلف ابتدایی، متوسطه و عالی و برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) سنندج اصلی‌ترین کار این کانون فرهنگی را حفظ تخصصی قرآن کریم خواند و اعلام کرد: امیدواریم این اقدام سرلوحه کاری سایر کانون‌های فرهنگی هنری در استان کردستان باشد.

 

 

میرزایی اعلام کرد: حضور در کلاس‌های حفظ قرآن کریم کاملا رایگان است و مخاطبان و علاقمندان می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس تخصصی حفظ قرآن کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان کانون فرهنگی هنری نبی اکرم ص کانون فرهنگی شهرستان سنندج حفظ قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل