Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حبیب ملایی یگانه شامگاه یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در خصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی افزود: برگزاری مراسم تشییع و تدفین در بهشت زهرا(س) زنجان برای تمامی درگذشتگان فقط با حضور بستگان درجه یک به تعداد حداکثر ۱۰ نفر انجام می شود و طبق این مصوبه از حضور سایر بستگان و آشنایان متوفی جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی یادآوری کرد: همچنین تمامی آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی برای زیارت اهل قبور و برگزاری هرگونه مراسم یادبود و ترحیم تعطیل است.  

به گفته یگانه، پیرو مصوبه ستاد شهرستانی و استانی جلساتی با فرماندار و رییس مرکز بهداشت شهرستان برگزار سپس بازدیدی از آرامستان شهر انجام و نسبت به انسداد مسیر ورودی آرامستان تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از حضور مردم در آرامستان شهر بنرهایی نصب و هشدارهای لازم داده شده است، اضافه کرد: طبق هماهمگی‌های انجام گرفته از طریق فضای مجازی تبلیغات محیطی در مسیرهای منتهی به آرامستان مبنی بر تعطیلی این مکان و موارد دیگر اطلاع رسانی شده است.

یگانه افزود: متاسفانه روز جمعه گذشته به دلیل تجمع بیش از حد مردم در آرامستان شهر با عوامل شهرداری درگیری ایجاد شد که به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد کرد که طبق بازدید  مسوولان درخواست شد تا حضور نیروی انتظامی در این محل پررنگ تر باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به تالم روحی مراجعه کنندگان در آرامستان شهر و با اطلاع رسانی انجام گرفته، امیدواریم  حضور کم تعداد مردم به رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی منجر شود.

 این مسؤول خاطرنشان کرد: از  عموم مردم خواسته شده، برای حفظ سلامتی خود و نیز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از تردد به بهشت زهرا (س) و سایر آرامستان‌های استان پرهیز کنند.

برچسب‌ها کرونا فاصله گذاری اجتماعی زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا فاصله گذاری اجتماعی زنجان شهرداری زنجان کرونا فاصله گذاری اجتماعی زنجان شهرداری زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری