Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورمحمدی گفت: دومین دوره مسابقه کتابخوانی اشک ها و عبرت ها به مناسبت اربعین حسینی(ع) برگزار می شود.

«مجتبی نورمحمدی»درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان گفت: دومین دوره مسابقه کتابخوانی اشک ها و عبرت ها با هدف آشنایی عموم مردم با بخشی از مفاهیم بلند زندگانی اهل بیت (ع) توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ستاد بزرگداشت اربعین برای کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وخانواده های آنان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مخاطب  این مسابقه را عموم مردم عنوان کردوافزود: کتاب «زندگانی علی ابن الحسین (ع)» نوشته جعفر شهیدی  به عنوان منبع سوالات مسابقه انتخاب شده است.

 

نورمحمدی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت درمسابقه می توانند با مراجعه به سایت Arbaeen.Ghoran.ir  می توانند فایل الکترونیکی کتاب را دریافت کنند  اضافه کرد: این مسابقه روز دوشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۹تا ۱۸ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: برای این مسابقه علاوه برجوایز مادی ومعنوی در نظر گرفته  از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری به میزان ۱۶ ساعت به کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در طرح شرکت و نمره قبولی کسب کنند گواهینامه آموزشی  ضمن خدمت با عنوان «برقراری ارتباط موثر با محیط ودیگران اعطا شود.

 

نورمحمدی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز برای ایام اربعین سرور و سالار شهیدان مسابقه کتابخوانی اربعین با عنوان «اشک ها و عبرت ها» برگزار شد اظهارداشت: از استان سمنان۱۷۰ نفر دراین مسابقه شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۳ نفر حد نصاب نمره و۱۳ نفر نمره کامل را کسب کردند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقه کتابخوانی اشک ها و عبرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم