Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست طرح توسعه میدان گازی کیش از آغاز عملیات لوله‌گذاری دریایی جزیره کیش به بندر آفتاب خبر داد.

عبدالله مهرابی با اعلام این خبر گفت: عملیات لوله‌گذاری یک رشته خط لوله ۳۲ اینچ دریایی به طول ۱۶ کیلومتر از جزیره کیش به بندر آفتاب آغاز شد.

وی با بیان اینکه بخش نخست پروژه لوله گذاری کیش-بندرآفتاب در مردادماه امسال انجام شد، گفت: پس از تکمیل عملیات کشش لوله دریا از ساحل جزیره کیش (Shore Pulling) به طول ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ کیلومتر، در دومین مرحله عملیات لوله‌گذاری بخش باقیمانده این طرح تا منطقه گرزه (بندر آفتاب) با استقرار شناور لوله‌گذار سی‌مستر متعلق به شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران به‌عنوان پیمانکار این پروژه در نزدیکی ساحل کیش از نخستین ساعات امروز آغاز شد.

سرپرست طرح توسعه میدان گازی کیش پیش‌بینی کرد با تلاش حداکثری گروه اجرایی این طرح در هر دو بخش کارفرما و پیمانکار، عملیات لوله‌گذاری دریایی کیش – بندر آفتاب ظرف ۲۰ روز پایان یابد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، جزیره کیش با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به خط هفتم سراسری انتقال گاز متصل و امکان ارسال گاز از این خط لوله به نیروگاه‌های گازی کیش فراهم می‌شود.

برچسب هاجزیره کیش (کیش) خط هفتم سراسری انتقال گاز شرکت نفت و گاز پارس (POGC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: جزیره کیش کیش خط هفتم سراسری انتقال گاز شرکت نفت و گاز پارس POGC آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو عملیات لوله گذاری بندر آفتاب جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان