Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در دیدار با مفتی ارشد کشور سوریه رمز موفقیت مسلمانان را وحدت و اتفاق دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده شب گذشته(۱۳ مهرماه) در دیدار با شیخ احمد بدرالدین حسون، افزود: اگر جامعه اسلامی از درون دچار تفرقه و اختلاف با یکدیگر باشند گرفتار ظلم و ستم دشنمانشان قرار خواهند گرفت پس باید دانست رمز پیروزی مسلمانان ‌در برابر مستکبرین اتحاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این در حالی است که اگر پایه های وحدت امت اسلامی مستحکم باشد نه تنها جدایی داخلی صورت نمی گیرد بلکه تمامی کشورهای مسلمان برسر مواضع خود در برابر دشمنان‌شان یک پارچه ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه فتنه داعش در بلاد مسلمین یکی از آن موارد شومی بود که شیعه و سنی زمان شناس و متحد در کنار یکدیگر برادرانه تا آخرین نفس ایستادند، تصریح کرد: به جرات می توان گفت با درایت و راهبری مقام معظم رهبری نام داعش به زباله دان تاریخ پیوست و اربابان بی لیاقت آن‌ها باید فکری به‌ حال روزگار بدی ‌که در پیش دارند، ‌کنند.

وی یاد وخاطره سرادر رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای راه‌مقاومت را گرامی داشت.

همچنین در ادامه شیخ بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه نیز با بیان اینکه اتحاد و اتفاق مسلمانان باعث تقویت آنها می‌شود، افزود: این وحدت نه تنها یک وظیفه شرعی محسوب میشود بلکه از لحاظ عقلی هم باعث پیوند عمیق جوامع اسلامی با یکدیگر خواهد شد.

مفتی اعظم سوریه اضافه کرد: صدها هزار بار دشمنان شیطان صفت با برنامه ریزی های که انجام دادند در صدد اغتشاشات بین بلاد مسلمان بودند اما با هوشیاری و بصیرت افزایی حضرت آیت الله خامنه ای فعالیت‌شان در نطفه خفه شد و محکوم به شکست شدند.

شیخ حسون در پایان با اشاره به اینکه آری شهید مظلوم ما سردار حاج قاسم سلیمانی را به ناحق زدند که جواب این ظلم و حرکت ناجوانمردانه را خواهند گرفت، تصریح کرد: امت اسلامی اگر بدانند مشترکات زیادشان راهی برای تفرقه و اختلاف نگذاشته است هیچ گاه خود را بازیچه دست دشمنان قسم خورده خود نمی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!

سرمربی موفق اسپانیایی بهترین درصد پیروزی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد.

طرفداری | پپ گواردیولا به رکورد 221 برد در لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید. منچسترسیتی که پس از ناکامی مقابل در لیگ قهرمانان اروپا به شرایط آرمانی همیشگی بازگشته، برای تکرار قهرمانی در لیگ مصمم است و انتظار لغزش آرسنال را می‌کشد.

با پیروزی منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست، پپ گواردیولا به آمار تحسین‌برانگیز 221 پیروزی در 300 بازی در لیگ برتر انگلیس رسید. در تاریخ پرمیرلیگ سابقه نداشته که سرمربی‌ای پس از 300 بازی، این تعداد برد را به دست آورد. گواردیولا با اختلافی فاحش نسبت به سرمربیان نامدار تاریخ لیگ انگلیس توانسته در 73 درصد مسابقات، سیتی را به برد برساند. پس از سرمربی اسپانیایی، ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ در 300 بازی ابتدایی خود به ترتیب آمار 189 و 188 برد را به ثبت رساندند.

بیش‌ترین پیروزی به عنوان سرمربی در لیگ برتر انگلیس پس از 300 بازی ابتدایی

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟