Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:56:58 GMT

هم افزایی تولیدکنندگان قمی برای برندسازی در بازارهای جهانی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۵۳۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 29 MB

محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان قم ۵ کالا به عنوان کالای بومی معرفی می‌شود، گفت: فرش، کفش، سوهان، سنگ و مصنوعات چوبی در قالب «خوشه» توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم پذیرفته می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که «خوشه سازی» دنبال می‌کند «برند سازی» است، افزود: کالاهای کفش، فرش و چوب و مبلمان مراحل خوشه سازی آنها طی شده است و هر سه دارای برند هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت خوبی از سنگ، خصوصاً سنگ‌های قیمتی در استان وجود دارد، اظهار داشت: هم اکنون مراحل خوشه سازی سنگ قم در مرحله مطالعه است و قطعاً این خوشه هم به برند سازی می‌رسد و با مطالعه هر خوشه توسط بخش خصوصی و صنعتگران همان صنف، آسیب شناسی و راهکارها ارائه می‌شود و بازارهای هدف نیز برای این برندها مشخص می‌شود.

سیجانی با اشاره به اینکه هرکدام از تولیدکنندگان محصولات خود را در بازارهای داخلی با برند اختصاصی خود توزیع می‌کنند گفت: برای اینکه در بازارهای جهانی قدرت رقابت بیشتری داشته باشیم خوشه‌های صنعتی قم اقدام به ایجاد برند واحد کرده اند.

وی افزود: تولیدکنندگان قمی با هم افزایی در قالب یک برند واحد وارد بازارهای جهانی می‌شوند و محصول خود را با یک برند خاص در قالب خوشه عرضه می‌کنند.

کد خبر 5036711

منبع: مهر

کلیدواژه: برندسازی خوشه صنعتی قم سازمان صنعت معدن و تجارت قم خوشه سوهان قم ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین 99 گرگان کرمانشاه اربعین حسینی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران