Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@06:42:57 GMT

زمان با سرعت علیه استقلال در حرکت است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۵۴۹

زمان با سرعت علیه استقلال در حرکت است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با همه اعتراضاتی که هواداران استقلال می‌کنند این تیم هنوز مربی و مدیر ندارد و زمان با سرعت علیه آبی‌ها در حال گذر است.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهران پور اظهار داشت: هواداران استقلال با صدای بلند مقابل مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به سیاست هایی که در چند سال اخیر در قبال این تیم اتخاذ می‌شود فریاد زدند و به نظر می‌رسد مثل همیشه هیچ فریاد رسی برای این هواداران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: هنوز این تیم نه مدیر دارد، نه مربی دارد و نه مشخص است پنجره آن باز می‌شود یا خیر و ده‌ها مورد و سئوال بی جواب دیگر در خصوص وضعیت این تیم.

بیشتر بخوانید:

دیاباته از استقلال جدا می‌شود

پیشکسوت استقلال بیان داشت: به هواداران حق می‌دهم نگران وضعیت تیم شان باشند و باید خواسته آنها احترام گذاشت. تیم ما تنها تیم از 16 تیم است که نه مدیر دارد نه مربی و یا بهتر است بگویم بلاتکلیف ترین تیم ایران است. این وضعیت در شان استقلال نیست. اگر مسئولیت با هیات مدیره است، هیات مدیره باید عجله کند و اگر مسئولیت با وزارت ورزش است، از آنها می‌خواهم هرچه سریعتر در این تیم تعیین تکلیف کنند.

مهران پور تاکید کرد: زمان با سرعت بر علیه تیم ما در حال گذر است و این باور را قوی تر می‌کند که مثل سالهای گذشته زمینه برای از دست رفتن امتیازات مهمی در نیم فصل اول فراهم می شود تا یک قهرمانی دیگر هم از دست برود.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: تا به حال گوش شنوا وجود نداشته و نه صدای اعتراض هواداران و نه صدای اعتراض پیشکسوتان شنیده نشده است. امیدوارم این وضعیت کابوس وار هرچه زودتر به پایان برسد تا تیم ما هم لااقل یک فصل آب خوش از گلویش پایین برود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد