Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ملایی یگانه شامگاه یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در خصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم تشییع و تدفین در بهشت زهرا (س) زنجان برای تمامی درگذشتگان فقط با حضور بستگان درجه یک به تعداد حداکثر ۱۰ نفر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از حضور مردم در آرامستان شهر بنرهایی نصب و هشدارهای لازم داده شده است.

شهردار زنجان، با بیان اینکه از طریق فضای مجازی تبلیغات محیطی در مسیرهای منتهی به آرامستان مبنی بر تعطیلی انجام شده است، گفت: جمعه گذشته به دلیل تجمع بیش از حد مردم در آرامستان شهر با عوامل شهرداری درگیری ایجاد شد.

یگانه نسبت به لزوم حضور نیروی انتظامی در آرامستان بهشت زهرا زنجان تاکید کرد و گفت: از عموم مردم خواسته شده، برای حفظ سلامتی خود به آرامستان‌ها نروند.

وی ابراز داشت: تمامی آرامستان‌های استان تا اطلاع ثانوی برای زیارت اهل قبور و برگزاری هرگونه مراسم ترحیم تعطیل است.

شهردارزنجان، گفت: در راستای قطع زنجیره کرونا مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5040366

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب ملایی یگانه شهرداری زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین 99 گرگان کرمانشاه اربعین حسینی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است