Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان نو نژاد رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان گفت: ۳۲ هزار و ۶۰۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در ۶ ماه نخست امسال به این مراکز مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از تعداد دستگاه ناوگان سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان ۲۸ هزار و ۵۸۹ دستگاه در مرحله اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند، افزود: ۲ هزار و ۳۶۲ خودروی دیگر در آزمون معاینه فنی مردود شدند، ضمن اینکه یک هزار و ۶۵۰ خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص برگ معاینه فنی را دریافت کردند.

نو نژاد بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو با مشارکت بین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه، محیط زیست و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بار و مسافر از دیگر اقدامات این اداره در مدت مذکور عنوان کرد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان داشت: در این بازدید‌ها نظارت بر دستگاه‌های کنترل تست دود، تست ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ‌های کالیبراسیون دستگاه‌ها و کنترل نحوه عملکرد آنها، بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات جهت تسهیلات برای خدمت رسانی و توصیه به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات بهداشتی از قبل ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده با توجه به اهمیت موضوع بیماری کرونا، همچنین بازدید از ورودی و خروجی‌های مرکز معاینه فنی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاینه فنی خودروهای سنگین حمل و نقل جاده ای معاینه فنی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

نگار خوشنویس در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار ۵۹۲ نفر زن و ۱۰ هزار و ۸۶ نفر مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و ۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدودا ۱۴ هزار نفر بوده است کاهش ۸ درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

کد خبر 6097145

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل