Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه داستانی «داوطلبین نقطه کور» به کارگردانی و نویسندگی سیامک کاشف‌آذر آماده نمایش شد.

این فیلم روایتگر یک گروه از پزشکان بدون مرز است که در مواجهه و رویارویی با نیروهای داعش، بر سر یک دوراهی قرار گرفته و باید تصمیم مهمی بگیرند.

در «داوطلبین نقطه کور» بازیگرانی چون امیررضا پیرهادی، مجید حداد، سوگند زره ساز، الهام سالاری، حامد نوروزی، شهریار نیک پیکران، محمدعلی وزیری و معراج کریم زاده نقش آفرینی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از تدوین: منوچهر صانعی، صداگذار: محمود موسوی نژاد، طراح گریم، صحنه و لباس: بابک کشن فلاح، فیلمبردار: آرش صادقی، صدابردار: امید قربانی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: ندا شعاع، عکس: زهرا پرست وند، تهیه کنندگان: سیامک کاشف آذر و مجید حداد.

کد خبر 5040382 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد نوروزی داعش آرش صادقی فیلم کوتاه تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی سازمان صداوسیما فیلم مستند اربعین 99 حضور هنر ایران در جهان موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر برنامه رادیویی رادیو نمایش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مسئول داعش دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

درپی بیانیه وزارت دفاع طالبان مبنی بر اینکه داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود، «المرصاد» رسانه نزدیک به طالبان ویدئویی از اعتراف دو تبعه پاکستانی عضو داعش که در افغانستان بازداشت شده‌اند را منتشر کرد.

بر اساس ویدئوی منتشر شده، یکی از افراد بازداشت شده مسئول جذب کمک‌های مالی و نیروی انسانی برای داعش خراسان است و دیگری نیز برای این گروه تروریستی فعالیت تبلیغاتی می‌کرد.

المرصاد افزود: داعشی اسیر شده به نام «عنایت‌الله» می‌گوید به همراه «عبدالمالک» مدیر مالی داعش خراسان با برخی دیگر از مقامات فعال در ارتباط بوده و از طریق تلگرام اتباع اروپا را به صفوف داعش جذب می‌کرد.

در ادامه ویدئوی منتشر شده، یکی دیگر از اعضای داعش به نام «امیرخان» که خود را اصالتاً اهل کراچی معرفی می‌کند، می‌گوید او نیز در پاکستان، جایی که دعوت به صفوف داعش جریان دارد، به عضویت این گروه تروریستی درآمده است.

پیش از این «عنایت‌الله خوارزمی» سخنگوی وزارت دفاع طالبان گفته بود: مواردی وجود دارد که خوارج داعشی از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه خاک ما استفاده شده و رویداد از آن کشور طرح‌ریزی می‌شود. پاکستان باید دراین‌باره پاسخ دهد.

خوارزمی این سخنان را در پی اظهارات سخنگوی ارتش پاکستان مبنی بر اینکه حمله به مهندسان چینی در خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده بود، مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۲ مسئول داعش دستگیر شدند
  • استوری‌هایی که دردسرساز شد/ هافبک پرسپولیسی در لیست مازاد؟
  • «تونل» آماده نمایش و پخش شد/ روایتی از ۲۰ نفر در یک زمان و مکان!
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • ترتیل صفحه 248 کلام الله مجید+ صوت
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود