Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدزاده با تشریح فعالیت اهالی مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) در دوره شیوع ویروس کرونا، گفت: توزیع ۱۵۰ بسته ارزاق و بهداشتی میان نیازمندان و تولید روزانه ۴۰۰ عدد ماسک ازجمله این فعالیت‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید ابوالفضل سیدزاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عملکرد درخشان مساجد و هیئت های مذهبی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اهمیت این مراکز در جامعه را بار دیگر نمایان ساخت، اظهار کرد: اگر از ظرفیت این دو مرکز در دور جدید شیوع ویروس کرونا به خوبی استفاده شود همچون دور اول، شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان به این ویروس در کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) (واقع در تهران، خیابان 16 متری دوم مجیدیه جنوبی، خیابان شهید مهدوی، کوچه شهید هفت خانگی) افزود: اهالی این مسجد نیز اقدامات خود در مقابله با ویروس کرونا را با ضد عفونی کردن این خانه خدا و قسمتی از محله مجیدیه جنوبی آغاز کردند و با توزیع رایگان ماسک و دستکش میان نیازمندان ادامه دادند.

 

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد حضرت ولی عصر (عج) یک عدد چرخ خیاطی خریداری کردند و طی چند ماه و همه روزه بیش از 400 ماسک تولید می کردند که به صورت رایگان میان نمازگزاران این خانه خدا و خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

سیدزاده با اشاره به تلاش اهالی مسجد حضرت ولی عصر (عج) برای کمک مومنانه به نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی، گفت: تاکنون 150 بسته ارزاق و بهداشتی شامل برنج، چای، قند، مرغ، روغن، رب، رشته ماکارانی، شکر، ماسک، دستکش و ماده ضد عفونی کننده توزیع شد.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات قرآنی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در روزهای چهارشنبه در مسجد حضرت ولیعصر (عج)، اظهار کرد: جلسات روضه هفتگی این مسجد که روزهای دوشنبه بعد از اقامه نماز عشاء در این مسجد برگزار می شد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دوره شیوع ویروس کرونا نیز تعطیل نشد.

 

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری برای خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه در شرایط شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: جلسات شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه پیرو توصیه مقام معظم رهبری از اسفندماه 1398، هفته ای دو بار در این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه دعای هفتم صحیفه سجادیه تولید ماسک مسجد ولی عصر شیوع ویروس کرونا مسجد حضرت ولی حضرت ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی