Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:08:52 GMT

حضور سپاهان به لیگ دو ومیدانی اعتبار بخشید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۸۰۳

حضور سپاهان به لیگ دو ومیدانی اعتبار بخشید

مربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: سپاهان بعد از ۱۷ سال در دو و میدانی تیم داری کرده که اتفاقی خوبی برای این رشته است، البته سال گذشته هم تیم داری کردند ولی بودجه‌ای در نظر نگرفته شد که امسال با یک برنامه ریزی دقیق پا به مسابقات گذاشتیم.

محمدرضا محققی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با قهرمانی سپاهان در مسابقات دو و میدانی اظهار کرد: سپاهان بعد از ۱۷ سال در دو و میدانی تیم داری کرده که اتفاقی خوبی برای این رشته است، البته سال گذشته هم تیم داری کردند ولی بودجه‌ای در نظر نگرفته شد که امسال با یک برنامه ریزی دقیق پا به مسابقات گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت خوبی توسط باشگاه سپاهان صورت گرفت، ۱۸ سال پیش زمانی که ورزشکار بودم قهرمان شدیم و امسال در سمت مربی قهرمانی به دست آوردیم که افتخار بزرگی برای دو و میدانی اصفهان است.

مربی تیم دو و میدانی سپاهان با بیان اینکه حضور باشگاه سپاهان در لیگ برتر دو و میدانی به آن اعتبار بخشید، تصریح کرد: از مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان و رئیس هیئت دو و میدانی به خاطر حمایتی که داشتند تشکر می‌کنم. دور اول مسابقات را مسعود تابش مدیر عامل باشگاه بود که او هم زحمات زیادی کشید بعد از آن محمدرضا ساکت آمد که در جشن قهرمانی حضور داشت و این باعث دلگرمی بازیکنان بود، این مدیرعامل یک چهره شناخته شده و با سابقه در ورزش کشور است.

محققی اضافه کرد: می‌دیدم ورزشکاران ملی باشگاه سپاهان از حضور ساکت و مقامات بالا باشگاه خوشحال بودند و برنامه سال‌های آینده گفته شد که انگیزه دو برابری را به این ورزشکاران داد. امیدوارم شاهد عناوین قهرمانی در مسابقات بین المللی برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشیم.

وی در خصوص حضور باشگاه‌های بزرگ در لیگ دو و میدانی، خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم‌هایی مثل ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور هم در لیگ دو و میدانی حضور پیدا کنند تا یک لیگ پویا داشته باشیم.

مربی تیم دو و میدانی سپاهان افزود: وقتی رکورد ملی و باشگاه‌ها شکسته می‌شود نشان می‌دهد سطح مسابقات بالا بوده است. شد به دلیل کرونا و نبود تمرین مناسب پیش بینی می‌شد سطح مسابقات پایین باشد ولی تا پایان مسابقات آقایان ۲۰ رکورد ملی و تعدادی رکورد باشگاهی کشور شکسته شد. اگر یک سرمایه گذاری خوب در این رشته به خصوص بخش بانوان شود می‌توانیم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم.

کد خبر 447927

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی هیأت دوومیدانی استان اصفهان دومیدانی تیم دو و میدانی سپاهان محمدرضا ساکت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو و میدانی تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

ادامه فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند 

مربی جدید گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

اسماعیل گل‌دوست با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به عنوان مربی گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. 

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلر‌های تیم گهرزمین سیرجان بود. 

منوچهر لطفی بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

قضاوت داور قزوینی در جام حذفی فوتبال 

با اعلام کمیته داوران داور قزوینی در یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال حضور دارد.

علیرضا طاهرخانی به عنوان کمک داور اول در در دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس سونگون ورزقان قضاوت خواهد کرد.

این بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و ۱۵ عصر فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور

در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.

پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل