Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: مسئولیت در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مسئولیت بسیار سنگینی است و همکارانی که می‌‌پذیرند در این محیط فعالیت  کنند، دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، حجت‌الاسلام سید‌مهدی میر‌احمدی در مراسم معرفی مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان فعالیت‌ها و خدمات ارزنده حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مسئول سابق این دفتر اظهار کرد: وی در هرجایی که مسئولیت داشته به‌خوبی از عهده آن برآمده و تصویری که ما داریم، تصویر روحانی انقلابی پرانرژی و رک در بیان خواسته‌های دینی و اخلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ادامه داد: حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی که مسئولیت جدید نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی را پذیرفته، مدت سه سال است که با این نهاد آشناست و علاوه بر این که رهرو راه حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده است، دغدغه‌های زیادی در زمینه کاری خود دارد. 

میراحمدی با بیان اینکه مسئولیت در نهاد، برای ما غنیمت ایمانی است، اظهار کرد: مسئولیت در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولیت بسیار سنگینی است و همکارانی که می‌‌پذیرند در این محیط فعالیت  کنند، دارای ویژگی‌های خاصی هستند که هر روحانی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. 

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: امیر ابراهیم زاده نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی رهبری در دانشگاه ها نهاد نمایندگی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است